اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان سمنان:

آسیب‏های فرهنگی در مناطق سمنان شناسایی می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه آسیب‏های فرهنگی هر منطقه شناسایی می‏شود، بر ضرورت برنامه‏ریزی منطقه‏ای برای رفع آسیب‏ها تاکید کرد.

آسیب‏های فرهنگی در مناطق سمنان شناسایی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی در نشستی با روحانیان و کارشناسان فرهنگی شهرستان مهدیشهر در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: شناخت آسیب‏های فرهنگی و برنامه‏ریزی منطقه‏ای جهت رفع آن ضروری و حائز اهمیت است.

وی افزود: همه ما باید در جهت کیفیت‏بخشی به برنامه‏ها و سیاست‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: هیچ جامعه و سرزمینی را نمی‏توان مصون و مبرّا از آسیب‏ها و بحران‏های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یافت.

مصائبی با اشاره به اینکه اصولاً بشر به دلیل برخورداری از صبغه و سرشتی دوگانه و متضاد الهی و شیطانی در دو جهت اعلی‏علیین و اسفل‏السافلین در حرکت است، افزود: بر اساس آموزه‏های اسلامی و قرآنی و نیز احکام منبعث از تجربیات بشری، اکثر انسان‏ها بیشتر به خسران و زیان کاری تمایل و گرایش دارند.

وی گفت: بی‏شک هرگونه ساختن بدون شناخت، تیر در تاریکی رها کردن است.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان با اشاره به اینکه آسیب‏ها در خانواده، مدرسه، فاصله خانه تا مدرسه و جامعه بر افراد و اعضای جامعه وارد می‏آید، خاطرنشان کرد: دانش‏آموزان نخبه شهرستان می‏توانند بازوی ما باشند و استمرار ارتباط با آنها زمینه مناسبی را برای برنامه‌ریزی فرهنگی فراهم می‏سازد.

بررسی پیشنهادات و ارائه راهکارهای لازم جهت پیشبرد برنامه‏های فرهنگی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول