اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشجویان

همایش میثاق سفیران فرهنگی در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور دانشجویان و مسئولان شهرستانی، همایش میثاق سفیران فرهنگی در چرام برگزار شد.

همایش میثاق سفیران فرهنگی در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز همایش میثاق سفیران فرهنگی یاوران آفتاب در سالن آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین برگزار شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این همایش گرمی جلسات را عامل حرارت و شور جوانان برشمرد و اظهار داشت: پشتوانه‌ای که کشورهای دیگر از آن برخوردار نیستند این پشتوانه در کشور ما همین جوانان غیور هستند.

وی افزود: دشمنان اسلام به واسطه حضور جوانان ایران زمین در تمامی عرصه‌ها که برگرفته از حضور جوانان در میادین دینی و علمی است تاکنون نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه امام خمینی به پشتوانه جوانان فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و امروز همین شعار جوانان ما بوده، عنوان داشت: جوانان امروز پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه داشته‌اند.

نیکروز با تاکید بر نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما هشت سال دفاع مقدس داشتیم که بیشتر شهدا در این دفاع جوانان بودند و امروز هم استکبار به این مهم پی برده‌اند و از این جهت برای تضعیف اسلام تلاش می‌کنند هر چند خود می‌دانند به جایی نمی‌رسند و این برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و تأسی از حضرت اباالفضل عباس (ع) است.

در ادامه این همایش استاد دانشگاه یاسوج از فرماندار خواست این همایش را به عنوان یک جرقه برای پیشرفت شهرستان به جریان تبدیل کند.

علی محرابی خواستار بنیان‌گذاری یک کانون به نام آبشار اندیشه، متشکل از همه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان چرام شد و گفت: استعداد و هوش جوانان در شهرستان چرام بی‌نظیر است.

وی مدیریت هر شهرستان را باعث پیشرفت و تصمیم‌سازی دانست و عنوان داشت: مشکلات شهرستان به وسیله تشکیلات فرهنگی، علمی و اقتصادی قابل رفع خواهد بود و بر این اساس کارآفرینی، تولید و درآمد‌زایی ایجاد می‌شود.

این استاد دانشگاه در یاسوج با بیان اینکه اگر یک ملت تقاضای حیات و خیزش کند باید راه بیفتد و جریان‌ها را عملی کرده تا به موفقیت برسد متذکر شد: این شهرستان می‌تواند تولیدکننده مدیران در استان باشد و این کار نیاز به شروع دارد تا دچار تفکر فرسایشی نشود.

محرابی پیشرفت جوانان امروز را بر دو پایه، اول ایمان محوری و دوم دانش محوری استوار دانست و پایان جلسه در جمع جوانان از ارزش دانایی سخن به میان آورد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول