اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم خبر داد

ثبت‌نام دوره فشرده تربیت مربی قرآن کریم در سمیرم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم از ثبت‌نام برای شرکت در دوره فشرده تربیت مربی قرآن کریم ویژه حافظان سه جزء به بالا در سمیرم خبر داد.

ثبت‌نام دوره فشرده تربیت مربی قرآن کریم در سمیرم

علی مبشری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از برگزاری دوره تربیت مربی به منظور تدریس در کلاس‌های حفظ قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: این طرح به صورت فشرده ویژه حافظان سه جزء به بالا با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن کریم و توسعه فراگیر انس با قرآن در جامعه و به منظور تربیت مربیان کارآمد در زمینه‌های آموزش‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت‌نام در این طرح را 20 شهریور ماه اعلام کرد و افزود: در پایان دوره به افرادی که در آزمون موفق شده‌اند، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس www.esfahan.awqaf.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه از اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در امام‌زاده‌های شاخص سمیرم خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 460 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که 60 درصد آن گروه سنی زیر 25 سال است.

مبشری هدف اصلی از برگزاری این دوره تبعیت از منویّات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم دانست و اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها در بقاع و اماکن متبرکه و حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این اماکن می‌تواند بهترین فرصت برای تبدیل بقاع به قطب‌های فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: طرح بزرگ تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ در کشور اجرا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم ادامه داد: تاکید و اصرار بزرگان دینی و به ویژه پیامبر اسلام (ص) در صدر اسلام به حفظ قرآن کریم و ترویج و مفاهیم آن در جامعه نشان از اهمیت حفظ قرآن در نشر ارزش‌های این کتاب آسمانی است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 120 مسجد، 26 حسینیه و 23 امام‌زاده در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول