اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر دعوت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری رینه مازندران گفت: پیمان یعقوبی بسکتبالیست جوان این تیم به اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان دعوت شد.

بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر دعوت شد

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان دعوت شده است.

وی با اعلام اینکه پیمان یعقوبی یکی از بازیکنان تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری رینه مازندران است، افزود: این بسکتبالیست حدود سه سال در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر فعالیت دارد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری رینه مازندران تصریح کرد: لیگ برتر این رشته ورزشی از 26 مهر ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با تاکید اینکه این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی دنبال می‌شود، گفت: در گروه نخست با تیم‌های اصفهان، خوزستان و قم همگروه شدیم البته چهار تیم گروه دوم نیز تیم‌های بسکتبال کهریزک، اراک، زنجان و فارس هستند.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه تمرینات منسجم و منظم تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر شهرداری رینه مازندران با سرمربیگری محمد ملکشاه آغاز شده است، گفت: برای ارائه بازی زیبا و تماشایی دو بازیکن لیگ برتری به نام‌های بهمن سیفی و ابراهیم تقی‌لو را به جمع بازیکنان خود اضافه کردیم که در دوره قبلی لیگ برتر با نماینده استان زنجان همکاری داشتند.

* برگزاری اردوی آماده‌سازی در تنکابن

وی با اعلام اینکه به تازگی نخستین اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری رینه در منطقه شیرود بخش تنکابن به پایان رسید، بیان داشت: این اردو سه روزه بوده که برای هماهنگی بیشتر بازیکنان، ایجاد انسجام تیمی و شناخت از بازیکنان، شناخت تاکتیک‌ها همراه بود.

عسگری‌پور در پایان با بیان اینکه در این اردو بازیکنان با دانش فنی روز توسط مربیان آشنا شدند، گفت: دیدارهای تدارکاتی خوبی نیز در حاشیه این اردو برگزار شد تا نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول