اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان تأکید کرد

اثرات مطلوب انضباط اجتماعی دانش‌آموزان بر جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه انضباط اجتماعی و انضباط‌ پذیری در دانش‌آموزان ضروری است، زیرا این امر اثرات مطلوبی در آینده آن‌ها و جامعه بر جای می‌گذارد.

اثرات مطلوب انضباط اجتماعی دانش‌آموزان بر جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان در جلسه شورای سیاست‌گذاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی اظهار داشت: توجه به انضباط و انضباط پذیری و فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان و توسعه آن می‌تواند اثرات مطلوبی در آینده دانش‌آموزان و جامعه بر جای گذارد.

وی از آموزش همیاران پلیس گفت و افزود: با هدفمند کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌‌توان میزان نظم و نظم‌پذیری و توسعه آن در جامعه را گسترش داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست تعامل و همکاری با نهادهای فرهنگی استان و دیگر نهادها را از برنامه‌های مهم این اداره کل خواند و گفت: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این امر مهم مورد توجه قرار گرفته است.

ابراهیم شیخ‌بهائی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی مشترک نیروی انتظامی با آموزش و پرورش در زمینه نهادینه کردن نظم و انضباط قانون و سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را با اهمیت برشمرد و افزود: این فرهنگ مهم و تأثیرگذار باید از دوران کودکی که در واقع زمان ورود دانش‌آموزان به مدرسه است، تقویت شود تا شاهد تحقق آن در آینده باشیم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اجرای نظام آموزشی 3-3-6 بر آمادگی آموزش و پرورش استان کرمان در نهادینه کردن این فرهنگ تأکید کرد و ابراز داشت: مجموعه تعلیم و تربیت استان از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در این زمینه صورت گیرد، حمایت می‌کند.

به گزارش فارس در این نشست که با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش همراه بود، بازگشایی مدارس و ترافیک مربوط به آن، سرویس مدارس، بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول