اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

زنگ انضباط اجتماعی در کرمانشاه به صدا در‌آمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی توسط فر‌مانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مدرسه دخترانه شهید حقیقی پاک این استان به صدا درآمد.

زنگ انضباط اجتماعی در کرمانشاه به صدا در‌آمد
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، کریم کشوری در مراسم نواختن زنگ انضباطی اجتماعی که پیش از ظهر امروز در مدرسه راهنمایی دخترانه شهید حقیقی پاک به صدا در‌آمد، اظهار داشت: ایجاد امنیت نیاز به مشارکت همگانی دارد و هر فرد از جامعه در ایجاد امنیت نقش خاصی دارد که باید به آن عمل کند.
وی با اشاره به شعار کشوری هفته نیروی انتظامی افزود: شعار امسال "سهم من در امنیت و آرامش" است که باید در مورد معنی این جمله فکر کرده و به نقش خود در این زمینه توجه کنیم.
فر‌مانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وظایف دانش‌آموزان در ایجاد امنیت و آرامش‌ اضافه کرد‌: هر کدام از شما دانش‌آموزان مجری ایجاد امنیت هستید و باید به وظایف قانونی خود عمل کنید تا بتوانید سهم خود را در ایجاد امنیت و آرامش انجام دهید.
در این مراسم پیام مهر توسط‌ جلال صفری معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی قرائت شد. حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد‌، معاون تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش نیز در این مراسم در ارتباط با وظایف دانش‌آموزان در ایجاد امنیت سخنرانی کرد.
در پایان این مراسم به شش نفر از افرادی که به پرسش مسابقه نیروی انتظامی جواب صحیح داده بودند جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام،/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول