اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ انضباط اجتماعی در تنگستان نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان محلی شهرستان تنگستان، زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان پسرانه شهید مطهری شهر اهرم نواخته شد.

زنگ انضباط اجتماعی در تنگستان نواخته شد
ه گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان صبح امروز در این آیین با بیان اینکه امنیت پایدار نتیجه مشارکت همگانی آحاد مختلف جامعه در تولید و حفظ امنیت است، گفت: تعهد و احساس مسئولیت موجب توسعه و تقویت امنیت اجتماعی می‌شود.
‌محمد عرب زاده از دانش آموزان بعنوان موتور توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی نام برد و اظهار داشت: برای داشتن ایرانی آباد و شاد نیاز به امنیت و ایمنی داریم و رسیدن به امنیت نیز با مشارکت همه افراد جامعه به‌ویژه دانش آموزان امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: دانش آموزان با تعهد و احساس مسئولیت نسبت به انجام تکالیف علمی خود به امنیت روانی جامعه و خانواده‌ها کمک می‌کنند.
فرمانده انتظامی گناوه با بیان اینکه، مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت اجتماعی در جامعه است، گفت: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی همواره تامین امنیت اجتماعی بوده که در این ارتباط اقدامات اساسی انجام گرفته است.
وی بیان داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در برقراری، حفظ و تقویت انضباط اجتماعی موفق عمل کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی متناسب با تهاجم فرهنگی دشمنان، توانسته است با اجرای طرح‌های متعدد در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: پلیس با جلب مشارکت عمومی همواره توانسته است طرح‌های خود را در عرصه‌های مختلف با موفقیت به انجام برساند.
گفتنی است در این مراسم که رئیس اداره آموزش و پروش شهرستان، جمعی از مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و اولیاء دانش آموزان نیز حضور داشتند پیام مهر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرائت و به تعداد 10 نفر از دانش آموزان نیز از طرف پلیس هدایایی تقدیم شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول