اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان؛

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس سنندج نواخته شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان زنگ انضباط اجتماعی در مدارس کردستان نواخته شد.

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس سنندج نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در این مراسم که در مدرسه راهنمایی شرافت سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجود نیروی انتظامی در جامعه اظهار داشت: نظم و امنیت و سلامت جامعه مدیون نیروی انتظامی است و نبود این نیروی الهی در جامعه موجب به خطر افتادن حیات انسان‌ها می‌شود.
ساکی با اشاره به شعار نیروی انتظامی در سال‌جاری با عنوان سهم من در امنیت و آرامش، افزود: هر کس باید با توجه به توانایی‌های خود و به اندازه سهمی که دارد، زمینه آرامش جامعه را مهیا کند.
وی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: اگر امروز در واحدهای آموزشی تا مدارج عالی دانشگاهی مشغول تحصیل هستید همگی دلیل بر وجود امنیت و آرامش حاکم بر جامعه است که توسط نیروی انتظامی مهیا شده است.
وی تصریح کرد: نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی در کردار و رفتار دانش‌آموزان از جمله اهداف آموزش و پرورش است که در راستای آن نیروی‌های خدوم این ارگان آموزشی تلاش می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: تقویت روح تعاون با سایر آحاد جامعه نیز می‌تواند حرکت ارزنده‌ای برای ایجاد امنیت بیشتر جامعه باشد.
ساکی با اشاره به اینکه تفاهمنامه‌هایی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی منعقد شده است، بیان داشت: علاوه بر زنگ انضباط اجتماعی، اجرای طرح همیار پلیس در مدارس نیز یکی دیگر از مواردی است که با همکاری این دو ارگان انجام می‌شود.
به گفته وی کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در کشور از آثار و برکات انعقاد تفاهمنامه همکاری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است.
وی یادآور شد: این طرح موجب می‌شود رعایت قوانین و مقررات در دانش‌آموزان نهادینه شده و نتایج موثری را به ارمغان بیاورد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: تقویت مشارکت مردم در برقراری امنیت اجتماعی نیز باید مورد توجه باشد و برای ایجاد امنیت در جامعه باید همه مردم توجه و مشارکت داشته باشند.
ساکی احترام گذاشتن به نیروی خدمتگذار نیروی انتظامی و برجسته‌سازی تاثیر آنها در زندگی را نیز امری مهم و اقدامی ضروری در جامعه ذکر کرد.
در پایان این مراسم برنامه‌هایی فرهنگی از جمله قرائت دکلمه و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه شرافت سنندج انجام و سپس زنگ انضباط اجتماعی نواخته شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول