اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

همایش ملی بازسازی مناطق زلزله‌‌زده باید شایسته نام آذربایجان برگزار شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همایش ملی خیران برای بازسازی و عمران مناطق زلزله‌‌زده باید شایسته نام آذربایجان برگزار شود.

همایش ملی بازسازی مناطق زلزله‌‌زده باید شایسته نام آذربایجان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در گفت‌گو با خبرنگاران با اشاره به گردهمایی خیران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در روز 25 شهریور، مشارکت خیران برای بازسازی این مناطق را ضروری دانست و اظهار کرد: این همایش فرصت بسیار مغتنمی است تا خیران و ایرانیان مقیم خارج از کشور کمک‌های خود را به مردم آسیب‌دیده آذربایجان برسانند و این همایش می‌تواند به بهترین شکل این کمک‌ها را جذب و هدایت کند.

وی افزود: در این همایش که با عنوان «مهر ایران، مرهم آذربایجان» بیست و پنجم شهریورماه جاری به صورت جشن گلریزان برگزار می‌شود، خیران آذربایجان و سایر نقاط کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور حضور خواهند داشت.

بیگی با بیان اینکه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی سایت اختصاصی این همایش را طراحی کرده است، افزود: در این سایت که از طریق آدرس www.bazsazi-as.ir قابل دسترسی است علاوه بر فرم ثبت‌نام شرکت در همایش، نیازمندی‌های مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی نیز برای جذب و هدایت کمک‌های مردمی درج شده است.

وی اعلام کرد: خیران علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مذکور مراجعه یا با شماره پیامک 30008737 و شماره تلفن 5575090 - 0411 تماس حاصل کنند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم برای حضور خیرین داخل و خارج از کشور در این همایش مهیا شود تا از این طریق بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های مردم زلزله‌زده را تامین کنیم.

بیگی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی تجربه خوبی در استفاده از مشارکت خیران دارد، افزود: با همراهی خیران می‌توانیم پیشبرد امور مربوط به عمران و بازسازی مناطق زلزله‌‌زده را تسریع کنیم.

وی در ادامه با اشاره به روح نوع‌دوستی ایرانیان، گفت: آحاد مردم در اقصی نقاط میهن اسلامی نوع‌دوستی خود را در حادثه زلزله آذربایجان به صورت عینی نشان دادند و ثابت کردند که ملت ایران یکپارچه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی از تمام خیران و همچنین صنعتگران، بازاریان و عموم مردم درخواست کرد با حضور در همایش ملی خیران سهمی در بازسازی مناطق زلزله‌زده داشته باشند. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول