اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز فعالیت 3 پایگاه توانبخشی در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار سه پایگاه توانبخشی در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

آغاز فعالیت 3 پایگاه توانبخشی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاح این پایگاه‌های توانبخشی در اهر گفت: به منظور ارائه خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی و توانبخشی به زلزله‌زدگان این پایگاه‌ها به صورت پایگاه مستقل در کنار ادارات بهزیستی شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان راه‌اندازی شدند و به حادثه‌دیدگان خدمات توانبخشی رایگان ارائه می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: از نخستین ساعات وقوع زلزله اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی و ادارات تابعه در شهرستان‌ها با بسیج کلیه امکانات و پرسنل خود به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و در قالب 124 اکیپ سازماندهی شده در مناطق زلزله‌زده فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: اورژانس اجتماعی وابسته به اداره‌کل بهزیستی از نخستین ساعات وقوع زلزله با استقرار در مناطق زلزله‌زده خدمات روانشناختی ارائه کرده‌ است.

صادقی افزود: اکیپ‌های اعزامی بهزیستی با حضور در مناطق زلزله‌زده در مرحله اول ضمن شناسایی کودکان بی‌سرپرست، سالمندان نیازمند به کمک و زنان سرپرست خانوار، ساماندهی این افراد را با تشکیل پرونده به اتمام رساندند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز خدمات تخصصی سازمان به افراد نیازمند و مددجویانی که نیاز دارند از سوی کارشناسان بهزیستی ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: خدمات بهزیستی مقطعی نیست بلکه خدمات این سازمان عمومی و در سالیان متمادی ادامه خواهد داشت زیرا بازتوانی آسیب‌دیدگان از وظایف بهزیستی است.

در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در اهر برگزار شد، پایگاه توانبخشی بهزیستی اهر برای ارائه خدمات رایگان به زلزله‌زدگان فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول