اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اجرایی همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان»:

همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان» براساس نیاز، مناطق زلزله‌زده را بازسازی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اجرایی همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان» گفت: این همایش کمک‌های رسیده را بر اساس نیازهای مناطق زلزله‌زده و با توجه به نیت خیران هزینه کرده و بازسازی این مناطق را انجام خواهد داد.

همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان» براساس نیاز، مناطق زلزله‌زده را بازسازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ‌یونس فاتح صبح امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در نظر دارد تا با برگزاری این همایش و معرفی نیازهای مناطق زلزله‌زده به خیران بر اساس نیت آنها، این کمک ها را هزینه کند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در روزهای پس از وقوع زلزله مردم زلزله‌دیده را تنها نگذاشته و کمک‌های مختلف خود را به سمت این مناطق روانه کردند.

وی ادامه داد: این همایش در نظر دارد تا تمام نیازهای مناطق زلزله‌زده را به صورت شفاف احصا کرده و بر اساس این نیازها خیران را به کمک‌رسانی فرا خواند.

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: خیران می‌توانند شهرستان، روستا و منطقه‌ای که برای کمک کردن مدنظر دارند را از طریق سایت این همایش به نشانی www.bazsazi-as.ir مشخص کنند تا ستاد بازسازی بر اساس نیت آنها اقدام به بازسازی کند.

وی اضافه کرد: ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی سعی خواهد داشت تا عملیات بازسازی با تصمیمات منطقی و نیاز منطقه هماهنگ باشد.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم

 شهریور ماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان  برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir  و سامانه پیام کوتاه 30008737 یا شماره تلفن 5575090 ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول