اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

70 هزار تن میلگرد به سمت مناطق زلزله‌زده ارسباران در حال حمل است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از حمل 70 هزار تن میلگرد به سمت مناطق زلزله‌زده این استان از طریق جاده‌های کشور خبر داد.

70 هزار تن میلگرد به سمت مناطق زلزله‌زده ارسباران در حال حمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در حاشیه بازدید از وزیر راه و شهرسازی از مناطق زلزله‌زده ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از مرحله موفقیت‌آمیز امداد و نجات و همچنین اسکان اضطراری بیش از 20 هزار نفر و همچنین تامین زندگانی روزمره آنان، باید کار آواربرداری و پی‌کنی اتفاق بیافتد که مدیریت این اتفاق‌ها همزمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: عزم و همت بزرگ ملی و همچنین حضور بنیاد مسکن استان‌های مختلف کشور در محقق کردن موضوع آواربرداری و بازسازی این مناطق بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

بیگی همچنین از حمل 70 هزار تن میلگرد به استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به موضوع ترافیکی جاده‌ای کشور و عدم کشش حجم ترافیکی، با این وجود ضمن تامین مصالح، پیدا کردن معادن جدید شن و ماسه و فعال کردن کمپرسی‌ها، کار آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده به سرعت در حال پیشرفت است.

استاندار آذربایجان‌شرقی احداث مساکن روستاییان و محل نگهداری احشام را در یک روند سریع و پرشتاب اعلام کرد و افزود: امیدواریم در امر بازسازی و فراهم کردن سازه‌ها نیز همچون مرحله امداد و نجات رکورد بسیار خوبی را از خود به جای بگذاریم.

وی همچنین در ادامه از برگزاری همایش بزرگ ملی همیاری زلزله‌زدگان آذربایجان در بیست و پنجم شهریور در تالار وزرات کشور در تهران اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور همه نمایندگی‌های خارج از کشور و خیران به دنبال جذب سرمایه و به عنوان یک حرکت بزرگ نمادین در 25 شهریور ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

در این بازدید رئیس بنیاد مسکن کشور و همچنین استاندار آذربایجان‌شرقی، وزیر مسکن و شهرسازی را همراهی کردند.

وزیر راه و شهرسازی از 8 روستای آسیب‌دیده آذربایجان‌شرقی بازدید و در جریان مسائل و مشکلات مناطق زلزله‌زده قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول