اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

فصل سرما در حال خودنمایی است؛ مردم زلزله‌زده ‌ارسباران نگرانند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: هم‌اکنون آواربرداری‌ها با وجود تمام تلاش‌های انجام شده هنوز تمام نشده و مردم منطقه زلزله‌زده نگران هستند تا رسیدن فصل سرما پناهگاهی مناسب برای آنها فراهم نشود.

فصل سرما در حال خودنمایی است؛ مردم زلزله‌زده ‌ارسباران نگرانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعدازظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران اظهار کرد: متأسفانه به علت موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه نیاز جدی داریم تا مسئولان و دست‌اندرکاران کشوری و استانی با بسیج همه امکانات با تدارک برنامه‌های ویژه و افزایش نیروی انسانی و فنی و تهیه مصالح ساختمانی مورد نیاز در روند اجرای بازسازی اماکن مسکونی و دامی سرعت ببخشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه دست‌اندرکاران مردم نگران هستند تا رسیدن فصل سرما پناهگاهی مناسب برای آنها فراهم نشود که باید در این راستا همه مسئولان این نگرانی را جدی بگیرند و گام‌های عملی با ارائه راهکارهای لازم و رفع موانع قانونی بردارند.

وی، گفت: هم‌اکنون آواربرداری‌ها با وجود تمام تلاش‌های انجام شده هنوز تمام نشده و این نگرانی برای مردم به وجود آمده که خدای نکرده وعده‌ها تحقق نیابد که باید با کار بیشتر این نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هم باید در کنار دستگاه‌های اجرایی به ساخت خانه و اماکن دامی خود همت گمارند و با تسریع در عملیات اجرایی از وام بلاعوض نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول