اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان بین‌المللی تبریز

بزرگ‌ترین پورتال بیمارستانی و علوم پزشکی کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر پورتال بیمارستان بین‌المللی تبریز گفت: همزمان با افتتاح بخشی از بیمارستان بین‌المللی تبریز، بزرگ‌ترین پورتال بیمارستانی و آموزش علوم پزشکی مجازی کشور افتتاح شد.

بزرگ‌ترین پورتال بیمارستانی و علوم پزشکی کشور افتتاح شد

علیرضا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پورتال اینترنتی چند منظوره بیمارستان بین‌المللی تبریز که یکی از بی‌نظیرترین سایت‌های جامعه پزشکی کشور است، همزمان با افتتاح بخش آنکولوژی و رادیوتراپی بیمارستان بین‌المللی تبریز راه‌اندازی شد.

وی، آغاز به کار این سایت را نتیجه تلاش یک ساله دو گروه پزشکی و IT عنوان کرده و اهداف عمده این پورتال را اطلاع‌رسانی جامع در سطح عموم و معرفی سیستم‌های درمانی، آموزشی و پژوهشی، ایجاد مرکز تخصصی، ارائه اطلاعات مربوط به جامعه پزشکی، معرفی اجزای درمانی بیمارستان و راهنمایی مراجعه‌کنندگان و ایجاد مرکز تخصصی برای مشاوره‌های پزشکی برای عموم مردم ذکر کرد.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی کشور در ادامه قابلیت ویژه پورتال بیمارستان بین‌المللی تبریز را ارائه جدیدترین اخبار پزشکی، سامانه‌های سلامت برای بیماران، سامانه تور مجازی بیمارستان، سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، سامانه وب کنفرانس، سامانه مجله الکترونیکی بیمارستان، کتابخانه الکترونیکی و سامانه آموزش مجازی ذکر کرد.

به گفته رحیمی، ارائه خدمات این پورتال به دو بخش مراجعه‌کنندگان عمومی و بخش پزشکان مجزا شده که مهم‌ترین خدمات بخش عمومی تشکیل بانک اطلاعات بیماری‌ها، روش پیشگیری بیماری‌ها، مشاوره، پرسش و پاسخ، پمفلت‌های آموزشی، مراکز مجازی ترک اعتیاد، بیماری‌های HIV، هپاتیت و غیره است.

وی افزود: در بخش پزشکان نیز اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام همایش‌ها و کنگره‌های پزشکی منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی همچنین نمایشگاه‌های پزشکی، بخش آموزش فناوری اطلاعات، بخش بازآموزی، CPC، بخش مجلات، نرم‌افزارها پزشکی و لینک‌های تخصصی است.

این سهامدار بیمارستان بین‌المللی تبریز خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی و افتتاح فاز بعدی این پورتال شاهد رونمایی از بزرگ‌ترین مرجع علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

وی، یکی دیگر از نکات برجسته این پورتال را پنج زبانه بودن آن نام برده و تاکید کرد: این پورتال به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی بوده و با توجه به همجواری با کشورهای آذربایجان و ترکیه و همچنین پذیرش بیماران از این دو کشور، زبان‌های ترکیه‌ای و آذربایجانی نیز به آن اضافه شده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول