اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت رودسر خبر داد

توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه رودسر

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت رودسر از توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه این شهرستان خبر داد.

توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدعلی حسین‌نیا ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اعلام برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت رودسر در چارچوب طرح تنظیم بازار پاییزه، افزود: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار پاییزه در آستانه فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های متنوعی با هدف نظارت بر بازار به ویژه در زمینه تامین اقلام پرمصرف و ضروری نظیر لوازم‌التحریر، پوشاک و کیف و کفش در رودسر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 22 شهریور جاری تا دوم مهر امسال با همکاری مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار می‌شود، از شهروندان رودسری خواست تا همه روزه صبح‌ها و عصرها از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گفته این مسئول، نمایشگاه مذکور در 60 غرفه برپا می‌شود و واحدهای صنفی و تولیدی اقدام به عرضه محصولات خود با تخفیفی معادل پنج تا 15 درصد قیمت‌های مشابه در بازار می‌پردازند.

وی تصریح کرد: عمده این واحدها عرضه کننده لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی و پروتئینی است.

حسین‌نیا از حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان در محل نمایشگاه پاییزه خبر داد و گفت: بازرسان با حضور در این نمایشگاه بر روند عرضه کالا نظارت کرده و با تخلفات احتمالی نیز برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح نظارتی بازگشایی مدارس، بازرسان این اداره با همراهی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی  از واحدهای عرضه کننده اقدام پرمصرف این ایام به ویژه پوشاک، کیف و کفش و لوازم‌التحریر بازرسی به عمل آورده و بر روند توزیع این اقلام نظارت می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از توزیع مقادیر مناسبی انواع دفترچه‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه این شهرستان خبر داد و یادآور شد: این دفترچه‌ها علاوه بر نمایشگاه در تعدادی از واحدهای صنفی منتخب شهرستان نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول