اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی بوشهر خبر داد:

نظارت گسترده بر مراکز عرضه لوازم‌التحریر در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نظارت گسترده‌ای بر مراکز عرضه دفترچه‌های تحصیلی در استان بوشهر صورت میگیرد.

نظارت گسترده بر مراکز عرضه لوازم‌التحریر در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین حسینی محمدی در جلسه شورای کنترل و نظارت شهرستان بوشهر با تشکر از اعضای این شورا در کنترل و تنظیم بازار ماه رمضان اظهار داشت: نخستین تجربه طرح ضیافت ماه رمضان با همکاری  واحدهای صنفی اجرا شد که مطابق نظرسنجی‌های انجام شده مردم رضایت مناسبی از برگزاری آن داشتند.
وی افزود: طرح ضیافت ماه  مبارک رمضان توانست مایحتاج مردم را در این ماه برطرف کند.  
حسینی محمدی  با اشاره به توزیع گسترده دفترچه‌های تحصیلی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در سطح استان ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفترچه‌های تحصیلی با نرخ مصوب از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه عرضه می‌شود .
وی تاکید کرد: بازرسان سازمان بازرگانی با همکاری بازرسان مجامع امور صنفی بر  شبکه‌های متعدد توزیع کننده دفترچه‌های تحصیلی نظارت جدی و مستمر دارند و از هرگونه اجحاف و گران فروشی جلوگیری میکنند.
حسینی محمدی با تاکید بر برخورد قاطع با واحدهای متخلف و گران فروش اظهار داشت: واحدهای عرضه کننده هر گونه دفترچه تحصیلی مشابه و یا متفاوت از دفترچه‌هایی که با نرخ مصوب توزیع می‌شوند باید برچسب‌های قیمت فروش را به طور خوانا و به‌صورتی که در معرض دید مصرف کنندگان باشد، قرار دهند.
وی گفت: هم اکنون عرضه دفترچه‌های تحصیلی به نرخ مصوب در فروشگاه‌های لوازم التحریر، فروشگاه‌های رفاه و فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند ادامه دارد.
 معاون توسعه تجارت داخلی سازمان بازرگانی بوشهر نیز گفت: با همکاری فروشگاه رفاه در استان  210 هزارجلد دفترچه تحصیلی ، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان ، با قیمت مصوب در اختیار مردم استان قرار میگیرد.
غلامرضا گنجی افزود: در سال‌جاری  فروشگاه رفاه به عنوان نماینده استان با عقد قرار دادی با شرکت تامین کننده، بیش از 210 هزار جلد دفترچه‌های تحصیلی را جذب کرده که در حال توزیع است.
گنجی در مورد قیمت این دفترچه‌های تحصیلی به صورت خرده فروشی نیزگفت: هر جلد دفترچه 40برگ دو هزار و 500 ریال، 60 برگ سه هزار 550 ریال، 80 برگ چهار هزار و 750 ریال و 100برگ معمولی پنج هزار و 650  ریال  است.
وی برای آگاهی و اطلاع رسانی همشهریان گفت: مراکز خرید خانوار یک واقع در میدان صلح آباد، شماره دو در خیابان شهید چمران، شماره سه فروشگاه رفاه بهمنی، جایگاه شماره چهار جنب مسجد توحید، جایگاه  شماره پنج بعد از  بیمارستان تامین اجتماعی  مراکز عرضه دفترچه‌های تحصیلی هستند.
معاون سازمان بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر مکان‌های عرضه این نوع دفترچه‌ها نظارت و بازرسی روزانه صورت می‌گیرد و  با هر نوع تخلف،گران فروشی و عرضه خارج از شبکه از سوی عاملین و واحدهای صنفی برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول