اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

هماهنگی تیمی نماینده شمال در لیگ فوتسال بهتر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال راه ساری پس از پیروزی تیمش مقابل شرکت ملی حفاری اهواز گفت: هفته به هفته بازیکنان از نظر بدنی به هماهنگی تیمی به آمادگی لازم می‌رسند.

هماهنگی تیمی نماینده شمال در لیگ فوتسال بهتر می‌شود

محمدرضا حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دیدار بازیکنانم بازی قابل قبولی را مقابل حریف به نمایش گذاشتند و موفق شدند با تشویق هواداران به سه امتیاز این بازی برسیم.

وی افزود: برای این پیروزی بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتند و با آمادگی خوب بدنی در این دیدار حاضر شدند.

حیدریان تیم مقابل را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: تیم شرکت ملی حفاری اهواز از تیم‌های ریشه‌دار فوتسال کشور است که در این دیدار بازیکنانش هم پای بازیکنان راه ساری حرکت کردند و بازی خوبی را در مقابل هزاران تماشاگر ساروی ارائه دادند.

سرمربی راه ساری در ادامه تصریح کرد: با توجه به تمرینات فشرده‌ای که بازیکنان زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند، هفته به هفته بازیکنان از نظر بدنی به هماهنگی تیمی به آمادگی لازم می‌رسند.

وی بیان داشت: برای فصل جاری مدیریت باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرد و به طور حتم این تیم با حضور بازیکنان باتجربه خود نسبت به هفته‌های آینده به شرایط خوب بدنی خواهد رسید.

حیدریان از رقابت نزدیک تیم‌ها در لیگ امسال خبر داد و افزود: به طور حتم با حضور بازیکنان جوان و بومی در تیم راه ساری اگر در مسابقات بدشانس نباشیم تیم ما هم  شرایط مدعی بودن در لیگ برتر را دارد.

سرمربی راه ساری در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدا لیگ با توجه به حضور بازیکنان خوب در تیم نتایج خوبی کسب نکردیم ولی با حمایت مسئولان و تماشاگران در هفته‌های آینده نتایج تیم کاملا فرق خواهد کرد.

به گزارش فارس: تیم راه ساری از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق شد مقابل مهمان خود شرکت ملی حفاری اهواز در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری سه بر دو پیروز میدان شود.

در این بازی محمود لطفی، مرتضی عظیمایی و سعید بلباسی برای راه ساری گلزنی کردند.

تیم راه ساری از پنج بازی خود در لیگ برتر فوتسال کشور دو پیروزی و سه شکست در کارنامه دارد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول