اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

رشته‏های دکترا در دانشگاه‏های دماوند ایجاد شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند خواستار ایجاد رشته‏های تحصیلی مقاطع دکترا در دانشگاه‏های نقاط مختلف این شهرستان شد.

رشته‏های دکترا در دانشگاه‏های دماوند ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آیین گشایش و کلنگ‏زنی طرح‏های عمرانی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه دماوند و سایر مسئولان کشوری، استانی و محلی در آمفی‏تئاتر تازه تاسیس این واحد دانشگاهی انجام شد، اظهار داشت: ایجاد رشته‏های دکترا در دانشگاه‏های شهرستان دماوند می‏تواند به رشد و ارتقای سطح عملی منطقه بینجامد.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر رشته‏های متعددی در مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ایجاد شده است.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: بنابراین باید به لسان مردم دماوند از این تلاش‏ها و پیگیری‏های شبانه‏روزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و مجموعه تحت امر وی تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز در سایه کوشش مسئولان این مرکز آموزش عالی شاهد افتتاح و کلنگ‏زنی هفت طرح عمرانی و خدماتی هستیم.

*پیروزی در جنبش عدم تعهد با درایت رهبر حاصل شد

فرماندار شهرستان دماوند، دلیل اصلی پیروزی در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد را درایت رهبر فرزانه انقلاب خواند.

وی تصریح کرد: هوشمندی مسئولان نظام مقدس اسلامی و در رأس آنها مقام عظمای ولایت سبب ثبت شکست دیگری در پرونده سیاه دشمنان اسلام و انقلاب شد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: آنچه در خلال این رویداد بزرگ تاریخی بر همه جهانیان نمایان شد، انزوای استکبار و رژیم صهیونیستی بر خلاف ادعاهای تبلیغاتی و دروغین آنها برای در انزوا نشان دادن ایران اسلامی بود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این مهم در مصاحبه‏های سران حاضر در اجلاس تهران با خبرگزاری‏های عمده جهانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: این توفیقات به برکت خون شهدای عزیز، اتحاد و انسجام ملی و وجود نازنین رهبر فرزانه انقلاب برای ایران اسلامی به دست آمد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول