اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

اجرای تقاطع غیر همسطح ایستگاه سرعین ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: احداث پل غیر همسطح ایستگاه سرعین برای کاستن از بار ترافیکی و کم شدن حجم تردد خودروها در کمربندی اردبیل ضروری به نظر می‌رسد.

اجرای تقاطع غیر همسطح ایستگاه سرعین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری که با حضور وزیر کشور در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای شهر اردبیل اجرای پل غیر هم‌سطح به تعداد پنج دستگاه در اولویت قرار داشت که موفق به اجرای چهار مورد این پل‌ها شدیم و امیدواریم با مساعدت مالی وزارت کشور پنجمین پل غیر هم‌سطح در این شهر به عنوان نقطه اتصاف و زنجیره‌ای کاستن از بار ترافیکی کمربندی اول اردبیل صورت بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه اعضای شورای شهر و شهرداری با حسن نظر و مساعدت تمام همت خود را به کار گرفتند تا خدمات‌رسانی گسترده و مطلوب صورت بگیرد، تصریح کرد: انتصاب استاندار جدید اردبیل مایه دلگرمی و امید بیشتر مردم استان است به طوریکه نیکزاد را از جنس شورا و شهرداری می‌دانیم.

سرداری ضرورت مرمت رودخانه بالقلو و تکمیل آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مرمت رودخانه بالقلو در دوره سوم شورا با 14 میلیارد تومان تأمین اعتبار آغاز شد و فازهای بعدی آن با 8 میلیارد تومان در دست اجراست که از وزیر کشور انتظار داریم برای تکمیل این پروژه 15 میلیارد تومان مساعدت لازم را به شورا و شهرداری اردبیل انجام دهند.

این مسئول مشکل ترافیکی در شهر اردبیل را از معضلات پیش رو توصیف کرد و ادامه داد: در دور دوم و سوم شورا توافق شد تا تعریض خیابان امام از میدان ایستگاه سرعین تا ارتش انجام شود اما به دلیل مستقر بودن پادگان ارتش در این مسیر برای تعریض 15 متر این خیابان باید 8 میلیارد تومان به ارتش پرداخت کنیم که در این زمینه با مشکل جدی مالی مواجه هستیم که انتظار داریم در رفع آن وزیر کشور مجموعه شورا و شهرداری را همراهی کند.

وی بیان کرد: البته در این زمینه 300 میلیون تومان اعتبار برای دیوارکشی و حصاربندی این منطقه انجام شده که ضرورت دارد ادامه کار با قوت و قدرت عملیاتی شود.

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر اردبیل بهره‌برداری از پارک گردشگری شورابیل، بازار خشکبار فروشان و مجموعه‌های دیگر عمرانی را یادآور شد و اضافه کرد: ما از انتخاب استاندار جدید اردبیل خشنود هستیم ولی با توجه به برخی اظهار نظرها در مراسم معارفه اعلام می‌کنیم که استقبال و آیین خوشامدگویی به استاندار جدید به صورت خودجوش بوده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول