اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان:

گلستان نمونه کشوری در تربیت طلاب حوزوی شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان گفت: تدریس در حوزه‎های علمیه باید به خوبی صورت گیرد تا گلستان نمونه کشوری در تربیت طلاب حوزوی شود.

گلستان نمونه کشوری در تربیت طلاب حوزوی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سید محمدرضا میبدی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز مدارس علمیه گلستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مسائل اخلاقی باید خودسازی را نیز به همراه داشته باشد و همان طوری که در شریعت مقدس اسلام نیز آمده است باید معارف را دانست، به آن عمل کرد و معتقد بود.

نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان افزود: همچنین باید وظایف را شناخت، به آن عمل کرد و به اخلاق نیز آراسته بود.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید مسائل را در حد لازم و شرعی بدانند خاطر نشان کرد: در این میان باید آن چیزی که مورد پسند خداست به مردم ارائه شود.

نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان یادآور شد: خداوند طالبان علم را دوست دارد و هیچ مقامی از این امر بالاتر نیست که خداوند انسان را دوست داشته باشد بنابراین باید طالب علم باشید و به وظایف خود به خوبی عمل کنید.

میبدی محبوبیت انسان‎ها را در نزد خداوند در عمل و رفتار یاد کرد و گفت: کسی که علم را برای خدا بخواهد و برای خدا تعلیم ببیند یقیناً در نزد خدا مورد قبول واقع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مسائل اخلاقی بسیار مهم است ادامه داد: وقتی مردم راه درستکاری را در علما و روحانیون ببینند دیگر نیازی به تبلیغ نیست و خود به خود این مهم ترویج می‎شود.

نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان افزود: هیچ‎گاه نباید در امور افراط و تفریط به خرج دهیم بلکه باید طریقت وسط را در پیش گرفت.

در پایان مراسم افتتاح متمرکز مدارس علمیه گلستان که با حضور مدیر حوزه‎های علمیه گلستان، رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان، نایب رئیس شورای حوزه‎های علمیه گلستان و جمعی از مسئولان دستگاه‎های اجرایی و طلاب حوزه‎های علمیه برگزار شد، عمامه‎گذاری از یک طلبه گلستانی که با گذراندن سه دوره تحصیل ابتدایی، متوسطه و نهایی به مقام آخوندی نائل شد، صورت گرفت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول