اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

تمام شهرهای گلستان تا 2 هفته دیگر باید بیمه شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان با تاکید به همه شهرداری‎های استان گفت: باید تا دو هفته دیگر تمام شهرهای استان زیرپوشش بیمه‎ای قرار بگیرند.

تمام شهرهای گلستان تا 2 هفته دیگر باید بیمه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان اظهار داشت: شرکت‎های بیمه‎ای نیز ظرف 10 روز فرصت دارند تا اعلام آمادگی خود را برای بیمه کردن منازل مسکونی به استان اعلام کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری‎ها از سال آینده موظف هستند تا ردیفی را در اعتبارات و بودجه در نظر بگیرند و باید هر سال بحث بیمه در اعتبارات شهرداری‎ها قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: از سال آینده باید اعتبارات بیمه حوادث واحدهای مسکونی را در گلستان داشته باشیم.

دادبود رقابت صحیح در صنعت بیمه را برای کسب درآمد و نیز کمک به مردم مهم خواند و یادآور شد: اقداماتی که انجام می‎شود باید برای کم کردن مشکلات مردم باشد و این انتظار وجود دارد که صنعت بیمه به گونه‎ای پای کار بیاید و قابلیت خود را در بکارگیری از ظرفیت‎های جامعه به کار گیرد که مشکلات مردم برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات بیمه مسکونی باید با قدرت تمام در گلستان انجام شود خاطر نشان کرد: مصوبه شورای هماهنگی بحران این بوده که تمام شهرداری‎های استان و بخشی از روستاها و دهیاری‎هایی که در معرض خطر هستند زیر پوشش خدمات بیمه‎ای قرار بگیرند.

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: خدمات بیمه‎ای بر اساس شرایط و مقرراتی که کار کارشناسی بر روی آن انجام شده صورت خواهد گرفت.

دادبود با بیان اینکه استقبال خوبی از بیمه واحدهای مسکونی انجام شده است یادآور شد: بیمه مرکزی نیز در این راستا قول‎های مساعدی داده است.

وی در خصوص اینکه تحلیل اتفاقات سیل در گلستان نشان می‎دهد که حضور بیمه به طور کامل صورت نگرفته و نگاه خوش‌بینانه نسبت به حضور بیمه‎ها وجود ندارد متذکر شد: در سال اول و دوم با تبلیغات در این زمینه پیش رفتیم ولی در طی چند سال اخیر تصمیم گرفتیم که مستقیما ورود پیدا کرده و واحدهای مسکونی را زیرپوشش بیمه قرار دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول