اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی کارگاه‌های آموزشی خاطره‌گویی برای ایثارگران

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه‌های آموزشی خاطره‌گویی در آذربایجان‌غربی برای ایثارگران برپا می‌شود.

برپایی کارگاه‌های آموزشی خاطره‌گویی برای ایثارگران

یحیی تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی خاطره‌گویی ویژه ایثارگران و آزادگان برپا می‌شود تا اندوخته‌ها و خاطره‌های خود از سال‌های جنگ تحمیلی را به شکل درست و منطبق با واقعیت‌ها به نسل جدید منتقل کنند.

وی تصریح کرد: در سینه‌های آزادگان و ایثارگران خاطره‌ها و داستان‌های زیادی از دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام نهفته است که اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برای شنیدن آنها به معنای واقعی تشنه بوده و شنیدن آنها را خواستار هستند، بر این‌ اساس کارگاه‌های مذکور با هدف انتقال درست این مفاهیم برگزار می‌شود.

تیموری با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس بیان داشت: چنانچه برای برگزاری جلسات روایت خاطره‌ها در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف اهتمام شود در راستای حفظ و صیانت از این ارزش‌ها گام‌های بلندی برداشته شده و این مبحث با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی یکی دیگر از سنت‌های نهادینه‌شده در کشورمان را دیدار با خانواده شهدا دانست و گفت: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون 4 هزار نوبت دیدار با خانواده شهدای استان انجام شده که این مسئله نشان‌دهنده واقف بودن مردم و مسئولان به جایگاه خانواده‌های این عزیزان است.

تیموری با اظهار به اینکه ایثارگران شاغل در اداره متبوع خود باید به مناسبت‌های مختلف تکریم شوند، اظهار داشت: به بهانه‌های مختلف از جمله هفته گرامیداشت دفاع مقدس یا سالروز شهادت فرماندهان تاثیرگذار باید کارمندان ایثارگر در اداره متبوع خود تکریم شوند چرا که این برنامه در پویا ماندن راه شهدا تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول