اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

خدمت به ایثارگران نیازمند اهتمام تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: خدمت به ایثارگران نیازمند حضور پررنگ و همه‌جانبه و اهتمام تمامی مسئولان است.

خدمت به ایثارگران نیازمند اهتمام تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: خدمت به ایثارگران در جامعه اسلامی از وظایف مهمی است که تمامی مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و در مسیر تحقق آن گام بردارند.

وی افزود: خدمت به ایثارگران نیازمند حضور پررنگ و همه‌جانبه تمامی مسئولان است و اجرای لایحه ایثارگران از مسائل مهمی است که مجلس باید زمینه تحقق آن را فراهم آورد.

حمادی خاطر نشان کرد: با توجه به حق بزرگی که ایثارگران بر گردن ملت و جامعه دارند، مجلس شورای اسلامی با اجرای لایحه ایثارگران زمینه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر برای ایشان را فراهم می‌آورد.

امام جمعه شبانکاره در خصوص ضرورت اجرای این طرح بیان داشت: تاخیر در اجرای لایحه خدمات ایثارگران سبب شده معافیت رزمندگان از بیمه خدمات درمانی در برنامه چهارم و پنجم توسعه به درستی اجرا نشود.

حمادی روز قدس را یادگار امام راحل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: با توجه به شکل‌گیری امواج بیداری اسلامی در کشورهای جهان روز قدس امسال با تمامی سال‌های گذشته متفاوت است و باید تمام توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز قدس به کار گیریم.

بخشدار شبانکاره نیز در این نشست با دعوت از مردم شبانکاره برای حضور پررنگ‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: همه افراد باید خود را برای حضور در این راهپیمایی آماده کنند و فرهنگیان و دانش‌آموزان که اقشار عظیمی از جامعه را شامل می‌شوند باید در این برنامه حضوری پررنگ داشته باشند.

مختار چترسنجی متذکر شد: با توجه به اجرای سند طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش برای اولین سال تحصیلی باید برنامه‌ریزی را برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح به نحوی که دانش‌آموزان و فرهنگیان با کمترین مشکلات روبه‌رو باشند به کار گیریم و همکاری همگانی در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب مدرسه پروین اعتصامی شبانکاره گفت: ساختمان مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی شبانکاره تخریبی است و در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نباید در این مدرسه به تحصیل بپردازند.

چترسنجی با اشاره به سالروز ورود ایثارگران به ایران اسلامی اذعان داشت: آزادگان با استقامت و پایداری در دوران اسارت خود باعث پیروزی و سربلندی ایران شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول