اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی دانشگاه باقرالعلوم (ع) 25 شهریور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه باقرالعلوم (ع) زمان آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه را 25 شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

سال تحصیلی دانشگاه باقرالعلوم (ع) 25 شهریور آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، احمد احسانی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاه باقرالعلوم(ع) 25 شهریور ماه تعیین شده است.

وی با اشاره به بخشنامه تقویم نیم‌سال اول تحصیلی 92-91 افزود: بر اساس این بخشنامه زمان انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه 16 تا 22 شهریور ماه خواهد بود.

احسانی تاکید کرد: پایان کلاس‌های نیم‌سال اول 21 دی ماه و امتحانات نیمسال اول نیز 25 دی ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه می‌یابد.

مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) با تاکید بر اینکه شرکت تمام دانشجویان در انتخاب واحد الزامی است یادآور شد: عدم انتخاب واحد در زمان‌های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی برگزاری کلاس‌ها با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ابراز کرد: با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه از میان طلاب هستند بنا بر این در راستای ایجاد فرصت تبلیغی برای مبلغین و برگزاری هر چه پرشورتر مراسم سوگواری این امام همام، امسال کلاس‌های درس در دهه اول محرم تعطیل خواهد بود.

احسانی در پایان از برگزاری مراسم ویژه‌ای برای آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین آشنایی دانشجویان جدید الورود با آیین‌نامه‌ها و مقررات این دانشگاه همزمان با اوایل آغاز سال تحصیلی خبر داد و خاطر نشان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات انتخاب واحد اینترنتی می‌توانند به سایت این دانشگاه به آدرس www.bou.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول