اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه اول مهر صورت می‌گیرد

برگزاری سی ‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم دهه اول مهر ماه در گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری سی ‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در گچساران

الله‌کس نجیبی‌فرد صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: قرآن کریم رسالت ایمان افراد را به عهده گرفته است که با تمسک به آن می‌شود تمامی بشریت را نجات داده و به رستگاری رساند.

وی افزود: قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دو یادگار بزرگ پیامبر اکرم (ص) است که متوسل شدن به این دو گوهر ارزشمند، هدایت و رستگاری مردم را به دنبال دارد.

نجیبی‌فرد ابراز داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم هر ساله در مرحله‌های شهرستانی، استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی با حضور افزون بر 70 کشور جهان اسلام برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات قرآنی را گامی مهم و مؤثر در راستای ترویج و تقویت هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در میان نسل‌های مختلف جامعه عنوان کرد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم در اداره اوقاف گچساران

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در گچساران آغاز شده است.

وی بیان داشت: رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، ابتهال و تواشیح از جمله رشته‌های سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم است.

نجیبی‌فرد تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

نجیبی‌فرد ادامه داد: ثبت‌نام این مسابقات آغاز شده و تا بیست و پنجم شهریور ادامه دارد.

وی عنوان داشت: داوطلبان و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه با در دست داشتن مدارک خود به امور فرهنگی اداره اوقاف گچساران مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران یادآور شد: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا می‌شود و این نفرات به مرحله استانی راه خواهند یافت.

نجیبی‌فرد بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان و تواشیح در دهه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول