اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کرمان خبر داد

کشف 17 فقره سرقت در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک سارق منزل، 5 مالخر و کشف 17 فقره سرقت طی عملیات روز گذشته در کرمان خبر داد.

کشف 17 فقره سرقت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، هوشنگ پوررضاقلی اظهار داشت: روز گذشته یک سارق منزل، 5 مالخر و کشف 17 فقره سرقت طی عملیاتی در کرمان صورت گرفت.

پوررضاقلی خاطرنشان کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی سارقی که در حال سرقت از یک منزل مسکونی بود دستگیر شد.

وی افزود: در پی این دستگیری و آغاز تحقیقات پلیس از متهم وی منکر هرگونه سرقت دیگر شد، اما با توجه به صحنه‌سازی سرقت‌های انجام شده و شباهت‌های موجود در نمونه سرقت از منازل احتمال ارتکاب سرقت‌های دیگر توسط این سارق متصور شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمان عنوان کرد: با انجام بازجویی‌های مکرر از این سارق وی به 17 فقره سرقت از منازل روستاهای کوهپایه و ده‌لولو و فروش اموال مسروقه به پنج خریدار اعتراف کرد.

پوررضاقلی بیان داشت: با هماهنگی قضایی پنج نفر مالخر مورد نظر دستگیر و به خریداری اموال سرقتی از این سارقان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول