اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

کاهش 2 درصدی سرقت در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: امسال دو درصد میزان سرقت در ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش 2 درصدی سرقت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم فتاح‌علی ظهر امروز در نشست خبری نیروی انتظامی که در سالن معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: در پنج ماه گذشته سال جاری نیروی انتظامی شهرستان ارومیه با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان، اداره‌کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکز اقامت سلامت را در روستای یغمورالی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: در این مرکز سارقان و معتادان سابقه‌دار که در حوزه‌های استحفاظی مختلف واحدهای انتظامی شهرستان هستند جمع‌آوری و نگهداری می‌شوند.

فتاح‌علی با بیان اینکه استان ما به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور با تهدیدها و آسیب‌های فراوانی روبرو است، تصریح کرد: مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها با نیروی انتظامی موجب شده در پنج ماه گذشته سال جاری دو درصد میزان سرقت نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش یابد.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی 11 درصد میزان کشفیات و دستگیری سارقان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته میزان تماس‌های مردمی با پلیس 110، 79هزار و 469 فقره بود، گفت: امسال 142هزار و 790 مورد تماس با سامانه پلیس گشت 110 صورت گرفته است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

فتاح‌علی ادامه داد: از کل تعداد تماس‌های صورت گرفته با پلیس 110 در سال جاری، 56هزار و 309 فقره عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه برای تسریع در انجام ماموریت‌های پلیسی از موتورسوارها، یگان‌های ویژه امداد و ... در عملیات‌ها استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در پنج ماه اول سال جاری میزان تماس‌های عملیاتی با پلیس 110، 29 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول