اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد

اعضای یک باند سرقت منزل در ازنا شناسایی و دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی و انهدام یک باند حرفه‌ای سارقان منازل در شهرستان ازنا خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به 34 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرده‌اند.

اعضای یک باند سرقت منزل در ازنا شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم علیزاده گفت: با انجام عملیات‌های تخصصی محسوس و نامحسوس پلیس در پی ‌دریافت گزارشات مردمی مبنی بر سرقت از منازل، یک باند سرقت شناسایی و یک نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شد.

وی اظهار داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی خود به تشکیل یک باند شش نفره سرقت اعتراف کرد که با تلاش ماموران تجسس کلانتری شهرستان ازنا، دو نفر دیگر از هم‌دستان وی دستگیر شدند.

سردار علیزاده افزود: سارقان دستگیر شده تاکنون به 34 فقره سرقت شامل 10 فقره درالیگودرز، هشت فقره سرقت در شهرستان ازنا ، 9 فقره در بروجرد و هفت فقره در شهرستان دورود معترف شده‌اند.

به گفته وی، این باند با سرقت از منازل خالی از سکنه اقلامی مانند پول نقد، تلویزیون ال سی دی، دی وی دی، زیورآلات را به سرقت برده‌اند که با دستگیری سارقان، تعدادی از مال‌باختگان نیز شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول