اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان جم خبر داد

کشف 95 درصد سرقت‌ها در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جم از کشف 95 درصد سرقت‌ها در شهرستان جم خبر داد.

کشف 95 درصد سرقت‌ها در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد خدام بعد از ظهر امروز در نشست مردمی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و برای این مهم از همه توان موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی جم در برخورد با متخلفان از تمام ظرفیت خود در سال جاری بهره برده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جم از انجام بیش از 7 هزار مورد برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس راهور در بحث برخورد با تخلفات راهنمایی رانندگی 7 هزار و 300 مورد، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز 3 ‌هزار و 200  مورد، توقیف خودروهای متخلف 435 مورد و توقیف موتورسیکلت متخلف 852 مورد در سطح شهرستان داشته است.

خدام تصریح کرد: در بحث فرهنگ‌سازی نیز برنامه‌های متعددی در شهر و سطح پارک‌ها اجرا کرده و سعی شده با همکاری شهرداری نقاط حادثه‌ساز شهر نیز برطرف شود. راهور شهرستان جم بر اساس آمار در سال جاری در سطح استان یکی از فعال‌ترین واحدهای راهور شناخته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جم اذعان داشت: در ماه گذشته در بحث سرقت منزل حتی یک مورد نیز گزارش نشده و در بحث سرقت مغازه نیز تنها 2 مورد گزارش شده که یک مورد آن کشف شده؛ در سرقت سایر اماکن نیز در این ماه یک مورد داشته‌ایم که در همین ماه سه مورد مربوط به قبل را نیز کشف کرده‌ایم.

خدام یادآور شد: سرقت خودرو در یک ماه گذشته نیز فقط یک مورد داشته‌ایم که خوشبختانه کشف شده است؛ ضمن اینکه سرقت موتورسیکلت در ماه گذشته اصلاً نداشته‌ایم و در بحث سرقت لوازم داخل خودرو فقط یک مورد گزارش شده است.

وی از کشف 95 درصد سرقت‌ها در شهرستان جم خبر داد و افزود: در کل سرقت‌هایی که در شهرستان جم انجام شده، 95 درصد آنها کشف شده و فقط 5 درصد کشف نشده داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: در کل فقط بین 2 تا 5 درصد جرائم استان بوشهر مربوط به شهرستان جم است که این نشانه امن بودن شهرستان جم است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول