اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دنا:

ستاد پروژه مهر دنا کار ماندگار انجام دهد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دنا با بیان اینکه پروژه مهر 91 در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: ستاد پروژه مهر دنا کار ماندگار انجام دهد.

ستاد پروژه مهر دنا کار ماندگار انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، علی‌محمد بهره‌مند صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونان و کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش دنا در خصوص تشریح دستورالعمل پروژه مهر 91، به ضرورت اجرای آن به منظور آماده‌سازی واحد‌های آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی‌، دانش‌آموزان‌، فضاهای آموزشی و تجهیزات پرداخت‌.

بهره‌مند اظهار داشت: ارتقا و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان با ایجاد زیرساخت‌های لازم، فرهنگ‌سازی مؤثر بین دانش‌آموزان و فرهنگیان در زمینه اهمیت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اولویت‌های مهم پروژه مهر است.

رئیس آموزش و پرورش دنا افزود: از اولویت‌های این پروژه ایجاد زمینه‌های تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان و توجه بیش از پیش به نظام پذیرش پیشنهادها به منظور بهره‌گیری از آراء و نظرات معلمان می‌باشد.

بهره‌مند با تأکید بر سند تحول بنیادین و طرح 3-3-6 گفت: امسال سالی متفاوت از سال‌های گذشته خواهیم داشت چون با رویکرد جدیدی سال تحصیلی را شروع خواهیم کرد و تمام تلاش ما بر این است که برنامه‌های سند تحول و طرح 3-3-6 را در آموزش و پرورش بنیادی کنیم.

این مسئول افزود: هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش است به طوری که دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند باید ستاد پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش و مدارس اقدامات مؤثری در زمینه‌های مختلف انجام دهند تا نقش و خاطره این روز به‌یاد ماندنی در اذهان دانش‌آموزان به عنوان یک خاطره خوش باقی بماند.

وی کارآیی و کیفیت کار در سطح منطقه را مهم دانست و عنوان کرد: کلیه کمیته‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند و بسیجی‌وار فعالیت کنند.

بهره‌مند اظهار داشت: فرایند نهضت هوشمندسازی مدارس و تولید محتوای آموزشی با مشارکت مسئولین و انجمن اولیا و مربیان، تهیه و جایگزینی تجهیزات فرسوده مدارس از دیگر اولویت‌های مهم پروژه سال 91 در این شهرستان می‌باشد.

رئیس آموزش و پرورش دنا بیان کرد: در راستای اجرای پروژه مهر باید فرهنگیان همکاری لازم را داشته باشند و زمینه رسیدن به اهداف مورد نظر را فراهم کنند.

بهره‌مند تصریح کرد: به منظور ارزیابی فعالیت کمیته‌های ستاد پروژه مهر و اقدامات ستاد شهرستان‌ها و مناطق و برنامه‌های مدارس، گروه‌های نظارت و راهنمایی تشکیل و از فعالیت‌های انجام شده ارزیابی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول