اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

پیشینه تاریخی قزوین باید به مردم معرفی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قزوین از پیشینه تاریخی قوی برخوردار است که با معرفی آن به مردم می‌توان در توسعه و پیشرفت این شهر بسیار موفق بود.

پیشینه تاریخی قزوین باید به مردم معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی وضعیت قزوین به پیشینه تاریخی این شهر بیش از پیش پی می‌بریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با معرفی و آشکار شدن پیشینه تاریخی شهر قزوین در همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین می‌توان این شهر را توسعه داد و تحقق این امر، عدالت اجتماعی نسبت به گذشته رشد چشم‌گیری در این شهر پیدا می‌کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اقدامات مختلف و متنوعی از جمله برگزاری همایش‌های تخصصی و همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین به مناسبت روز قزوین انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: برگزاری این همایش‌ها در رشد و پیشرفت شهر قزوین بسیار مؤثر بوده و امیدواریم نتایج آن را در طول زمان مشاهده کنیم.

باید مشکلات توسعه شهر قزوین برطرف شود

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین یکی دیگر از برنامه‌های روز قزوین است، ابراز کرد: نگاه اجمالی به وضع موجود شهر قزوین، بررسی عمیق‌تر ظرفیت‌های قزوین و شناساندن این ظرفیت‌ها به اقشار مختلف جامعه از اهداف برگزاری این همایش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به لطف خداوند متعال باید مشکلات و نواقص مربوط به توسعه و پیشرفت استان قزوین را برطرف کرد، اذعان کرد: با تحقق این امر می‌توان قزوین را بیش از گذشته توسعه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: آسیب‌شناسی شهر قزوین یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌تواند توسعه و پیشرفت شهر قزوین را دو چندان کند.

دبیرخانه دائمی روز قزوین تشکیل شود

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین اهداف و نتایج بسیار مثبتی دارد، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم دبیرخانه دائمی روز قزوین تشکیل شود تا این دبیرخانه با بررسی و آسیب‌شناسی قزوین بتواند در راه توسعه و پیشرفت این شهر موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین با خوش‌آمد گویی به نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین و حاضران از آنان به دلیل حضورشان در این مراسم تشکر کرد.

ظاهری شهدا را پرچم‌داران واقعی انقلاب اسلامی عنوان و یاد آنان را در این همایش گرامی داشت و از رشادت‌های آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول