اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرخزاد بیش از 2300 رأی کسب کرد

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی قزوین

خبرگزاری فارس: نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اعلام شد.

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در این انتخابات که در چهار شعبه اخذ رأی مرکز استان و شهرستان‌های تاکستان، آبیک و بویین زهرا برگزار شد، در گروه عمران، علی فرخزاد با کسب 2351 رأی، عبدالقهار ناصحی با 1263 رأی، ساعد معارفی با 1067 رأی و سیدپرویز حسینی با  889 رأی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین در گروه معماری علی ارباب با کسب 990 رأی و حامد مانی‌فر با کسب 968 رأی بیشترین میزان آرا را به خود اختصاص داده و عضو اصلی هیئت مدیره شدند.

در گروه‌های شهرسازی، مکانیک، ترافیک، برق و نقشه‌برداری نیز به ترتیب آقایان عباس وثیق‌نیا با کسب 1543 رأی، علی فرج‌زاده‌ها با  1782 رأی، کامران زندی با 1206 رأی، سیدکاظم مجابی با 1649 رأی و یدالله کاظمی با 1653 رأی عضویت اصلی هیئت مدیره را به خود اختصاص دادند.

بر اساس اعلام هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین آقایان سیدابوالحسن نائینی ، محمد نحوی، نوید حسینی طالقانی، محمدرضا کیان‌مهر، محسن کاظمی، محمدرضا نوروزیان و محمدمهدی پارسامهر با کسب حدنصاب آرا به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین سه هزار و 76 نفر مشارکت کردند که این میزان معادل بیش از 58 درصد افراد واجد شرایط است.

یادآور می‌شود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هم‌اکنون بیش از پنج هزار و 200 عضو دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول