اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جشنواره ادبیات داستانی

استعدادهای نابی در ادبیات انقلاب اسلامی شناسایی شد

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: در هفتمین جشنواره ادبیات داستانی، استعدادهای ناب و اندیشه‌های پاک در ادبیات انقلاب اسلامی شناسایی شد.

استعدادهای نابی در ادبیات انقلاب اسلامی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی خداداد رضایی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: جشنواره ادبیات داستانی بسیج می‌رود تا جایگاه مستحکم خود را در آسمان هنر ادبیات استان بوشهر نمایان کند.

مسئول انجمن ادبیات داستانی و دبیر هفتمین جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: این جشنواره که در آن رقابتی با نماد جهاد در عرصه فرهنگ و اندیشه بود استعدادهای ناب و اندیشه‌های پاک امیدهای ادبیات انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

وی افزود: در این جشنواره سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افتخار میزبانی قلم‌هایی که مقصد تولید آثار اثرگذار در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود را داشت.

رضایی ادامه داد: داستان محمل بسیار مناسبی برای ذخیره کردن بار فرهنگی، فکری، معنوی و انتقال آن به نسل‌های آینده به ویژه نسل جوان و نوجوان که رغبت و اشتیاق بیشتری به ادبیات داستانی دارند بنابراین با بهره‌گیری دقیق و کامل از جنبه‌های معنوی و خلاقانه، نه سطحی‌نویسی و مستقیم‌گویی باید صورت گیرد به این منظور سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اقدام به برگزاری جشنواره ادبیات داستانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: از زمان فراخوان تا پایان مهلت اعلام شده نزدیک به 50 متون داستانی از سراسر استان بوشهر در قالب داستانک، داستان کوتاه و بلند در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال به دبیرخانه این جشنواره رسید که توسط هیئت داوران بازخوانی شد و متون امتیازدهی شد تا برترین‌های جشنواره معرفی و به جشنواره سراسری کشور معرفی شوند.

وی افزود: امیدواریم که این جشنواره حرفه‌ای برای روشن شدن این هنر در بسیجیان استان و منور کردن آن در سطح کشور شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول