اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح ساماندهی بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: طرح ساماندهی بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی بر اساس تخصص آنها اجرا می‌شود.

اجرای طرح ساماندهی بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی‌اصغر احمدی در همایش بازنشستگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوی که در سالن شهدای ارتش ترتیب یافت، اظهار داشت: تشکیل گروه‌های تخصصی بازنشستگان و به‌کارگیری آنها در فعالیت‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که برنامه‌ریزی‌ می‌شود به زودی اجرا شود.

وی همچنین از اجرای طرح منزلت خبر داد و افزود: برای ارائه خدمات بهینه به بازنشستگان نیروهای مسلح طرح منزلت در استان اجرا می‌شود.

به گفته احمدی، برای اجرای طرح منزلت کارت‌های ویژه‌ای در مدت دوماه در شهرستان‌های ارومیه، شاهین‌‌دژ، مهاباد و خوی به 30 هزار بازنشسته نیروهای مسلح استان صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح خدمات در مورد تامین مسکن، ازدواج فرزندان، خدمات سیاحتی و زیارتی، حقوق و سایر خدمات به بازنشستگان استان از طریق این کارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی ادامه داد: دفترچه نشاندار برای جانبازان بازنشسته نیروهای مسلح استان نیز تا دوماه آینده صادر می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: این دفترچه برای جانبازان 10 تا 65 درصد صادر می‌شود و با این دفترچه‌ها ارائه خدمات درمانی این جانبازان در همه مراکز درمانی کشور بدون محدودیت است.

امام جمعه خوی هم در این همایش یک روزه از تلاش‌ها و خدمات بازنشستگان نیروهای مسلح به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری اظهار کرد: نیروهای مسلح در عزت و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت متعهد ایران در سطح جهان سهم بسزائی دارند که نمونه آن را در اجلاس شانزدهم جنبش غیرمتعهدها مشاهده کردیم که دنیا را مبهوت ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیشکسوتان نیروهای مسلح خواست خاطرات خود را به ویژه خاطرات دوران دفاع مقدس و جنگ کردستان بنویسند تا در سینه تاریخ بماند و آیندگان در جریان حقایق قرار بگیرند و رذالت دشمنان ما و شهامت فرزندان ملت ایران را با تمام وجود لمس کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول