اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

نمایشگاه‌های پاییزه اردبیل از هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از هفته آینده نمایشگاه‌های پاییزه در شهرها و مناطق مختلف استان اردبیل برای خرید راحت مردم برپا می‌شود.

نمایشگاه‌های پاییزه اردبیل از هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت عصر امروز در جلسه هماهنگی با اصناف و دستگاه‌های نظارتی برای اجرای طرح ویژه بازگشایی مدارس اظهار داشت: ما همچون سنوات گذشته طرح پاییزه و برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، کیف، کفش و لوازم‌التحریر را در نیمه پایانی شهریورماه انجام می‌دهیم تا خانواده‌ها بتوانند با حضور در این نمایشگاه‌ها خرید خود را به سهولت و با قیمت پایین‌تر از بازار انجام دهند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها سعی شده است علاوه بر وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از کیف، کفش، مانتو و نوشت‌افزار برخی اقلام مورد نیاز مردم نیز در فصل پاییز عرضه شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: در مرکز استان نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل این نمایشگاه برگزار می‌شود تا عموم مردم بتوانند در ساعات تعیین شده مراجعه کرده و خرید خود را بدون واسطه انجام دهند.

این مسئول اضافه کرد: در کنار برگزاری این نمایشگاه طرح نظارت بر بازار نیز در این ایام به صورت ویژه اجرا می‌شود تا از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری شده و برخی تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: ما علاوه بر اینکه با سامانه 124 در خدمت همشهریان هستیم تا شکایات مردمی خود را ارایه کنند بلکه در فاصله 15 شهریور تا 15 مهرماه در قالب طرح ویژه بازگشایی مدارس بازرسان ما آمادگی دارند با سرکشی‌های مستمر به واحدهای عرضه کیف، کفش، مانتو و لوازم‌التحریر و ملزومات دیگر با هرگونه گران‌فروشی مقابله کرده و برخورد کنند.

به گزارش فارس، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر مرکز استان در شهرهای دیگر نیز نمایشگاه‌های پاییزه و طرح‌های نظارتی اجرا می‌شود تا جلوی هرگونه تخلف اقتصادی گرفته شده که در این زمینه شورای اصناف و تعزیرات حکومتی بازوان توانمند سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند.

نوبخت به مطلوب بودن وضعیت بازار و عرضه کالاها به میزان مناسب و مورد نیاز یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها اغلب تولیدکنندگان داخل استان هستند که سعی می‌کنند با تخفیف 10 تا 20 درصد اجناس خود را با کیفیت و مطلوبیت خاص به هموطنانمان عرضه کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول