اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس

17 نمایشگاه پاییزه در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس در مهر ماه، 17 شهرستان کرمان آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه پاییزه اعلام کردند.

17 نمایشگاه پاییزه در کرمان برپا می‌شود

مصطفی زریسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه‌های پاییزه در استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

وی از اعلام آمادگی 17 شهرستان کرمان برای برگزاری نمایشگاه پاییزه خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

زریسفی با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه شهر کرمان از تاریخ 27 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در محل میدان بیرم‌آباد دایر می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ارزاق و مایحتاج عمومی مردم، لوازم‌التحریر و لوازم خانگی نیز با قیمت‌های مناسب و تخفیف عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در روزهای آتی حضور کارخانجات تولید کننده مواد غذایی برای فروش محصولات از تولید کننده به مصرف کننده برای پایین آوردن قیمت محصول برای مصرف کنندگان را داریم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول