اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای عرضه مستقیم کالا به مردم

ثبت‌نام نمایشگاه پاییزه گچساران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: ثبت‌نام از متقاضیان غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در گچساران آغاز شد.

ثبت‌نام نمایشگاه پاییزه گچساران آغاز شد

سید ناصر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا فرصت مناسبی برای مردم و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا غرفه‌های متعددی از کالاهای مورد نیاز مردم در یک مکان در دسترس افراد قرار دارد، افزود: در این نمایشگاه‌ها مردم مایحتاج خود را با قیمتی پائین‌تر از بازار خریداری می‌کنند.

تخفیف 10 تا 20 درصدی در نمایشگاه‌ پاییزه گچساران

رئیس مجمع امور صنفی گچساران تصریح کرد: نمایشگاه پاییزه با هدف تنظیم بازار و تأمین کالاهای ضروری و مورد نیاز خانواده‌ها برای پاییز و بازگشایی مدارس در گچساران برپا می‌شود.

حسینی ابراز داشت: کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در نمایشگاه پاییزه گچساران 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه پاییزه گچساران، غرفه‌داران محصولات تولیدی خود را به طور مستقیم در اختیار مردم قرار می‌دهند.

حسینی با اشاره به لزوم نظارت بر نحوه ارائه خدمات در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات بیان داشت: رعایت اصول اخلاقی و اسلامی و رفتار مناسب با مردم از سوی غرفه‌داران نیز از دیگر موارد مهم و مورد تأکید در برگزاری نمایشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ پاییزه عرضه مستقیم کالا در گچساران از 15 تا 24 شهریور برگزار می‌شود، از اصناف، تولیدکنندگان کالاها در گچساران خواست تا برای ثبت‌نام غرفه در این نمایشگاه به محل مجمع امور صنفی این شهرستان مراجعه کنند.

حسینی تصریح کرد: در نمایشگاه‌ پاییزه امسال اقلامی از جمله پوشاک، کیف و کفش مدارس، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به مردم عرضه می‌شود.

وی مواد غذایی و پروتئینی و شوینده، اقلام خرازی، پارچه و منسوجات و سایر مایحتاج خانواده‌ها در فصل پائیز را از دیگر کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه پائیزه گچساران برشمرد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های فروش بهاره و پاییزه هر ساله با هدف تنظیم بازار و تأمین مایحتاج اقشار مختلف تنظیم و برگزار می‌شود.

حسینی افزود: نمایشگاه پاییزه نیز با هدف عرضه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان و مایحتاج ضروری خانواده‌ها در فصل پاییز برپا می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول