اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

تخفیف 15 درصدی کالا در نمایشگاه پاییزه بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شهروندان از تخفیف 10 تا 15 درصدی در خرید کالاهای مورد نیاز خود در نمایشگاه پاییزه برخوردار می‌شوند.

تخفیف 15 درصدی کالا در نمایشگاه پاییزه بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا گنجی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه پاییزه از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در دهه آخر شهریور ماه در استان خبر داد.

گنجی اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و فصل پاییز، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان بوشهر از 25 شهریور ماه تا سوم مهر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار داخلی، حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تعدیل قیمت‌ها به ویژه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ارائه خدمت خواهد کرد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر ادامه داد: کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، توجه به مصرف‌کنندگان و حمایت از تولیدکنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، نمایشگاه پاییزه با همکاری مجامع امور صنفی و صنوف تولیدی برگزار می‌شود تصریح کرد: شهروندان از تخفیف 10 تا 15 درصدی در خرید کالاهای مورد نیاز خود در این نمایشگاه برخوردار می‌شوند.

گنجی با بیان اینکه فروش کیف و کفش، لوازم‌التحریر، مانتو، مواد غذایی و مواد پروتئینی در اولویت عرضه در این نمایشگاه قرار دارند خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا موجب تنظیم قیمت بازار و دسترسی آسان همشهریان به اقلام اساسی مورد نیاز این فصل می‌شود.

وی همچنین گفت: در این نمایشگاه‌ها به منظور حمایت از تولید داخلی به ویژه در بخش کیف و کفش از عرضه کالاهای وارداتی فاقد مجوز ممانعت می‌شود.

گنجی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها و حضور همه جانبه اصناف در کالا رسانی، جشنواره فروش‌های فوق‌العاده با همکاری اتحادیه‌های صنفی کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر، همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با حداقل پنج تا 15 درصد تخفیف در سطح واحدهای صنفی منتخب اجرا می‌شود.

این مقام مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین از تهیه و توزیع دفاتر دانش‌آموزی در آستانه سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب خبر داد و اضافه کرد: در این راستا تشکل‌های مربوطه پس از انعقاد تفاهم‌نامه با کارخانجات تولیدی دفتر این کالاها را به صورت مستقیم در سطح نمایشگاه‌ها و مراکز خرید و واحدهای صنفی منتخب در بین شهروندان عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول