اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ مدیرکل بازرسی گلستان:

پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به گرگان سفر می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به گرگان سفر می‎کند.

پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به گرگان سفر می‎کند

محمدتقی مشهدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان گلستان به منظور افتتاح ساختمان اداری اداره کل بازرسی استان در روز جمعه و دیدار با مردم و مسئولان استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‎های دو روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در روز جمعه و اولین روز سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به گرگان وی با حضور در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام خواهد کرد.

مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت:‌ حضور در جمع نمازگزاران شهر گرگان برای تشریح فعالیت‎های و جایگاه قانونی سازمان بازرسی از برنامه‎های پورمحمدی در روز اول سفر وی به این استان است.

مشهدی خاطر نشان کرد:‌ شامگاه جمعه رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در سیمای مرکز گلستان به صورت زنده در مورد مباحث مهم کشور در حوزه کاری این سازمان با مردم استان سخن خواهد گفت.

وی ادامه داد: شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در روز شنبه همزمان با دومین روز حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در استان گلستان از دیگر برنامه‎های وی است.

مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت:‌ همچنین به منظور دیدار با قضات و کارکنان تشکیلات قضایی استان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در همایش کارکنان دستگاه قضایی استان حضور خواهند یافت.

مشهدی افزود:‌ همچنین در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مقام معظم رهبری، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در روز شنبه در بازدید از یکی از شهرک‎های صنعتی استان از نزدیک با تولیدکنندگان، صنعت‎گران و فعالان اقتصادی استان به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد:‌ جلسه با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران استان در استانداری و دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز حضور وی در استان است.

مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت:‌ همچنین در روز پنج‎شنبه نشست مدیران منطقه دو سازمان بازرسی کشور شامل استان‎های خراسان‎شمالی، خراسان‎رضوی، خراسان‎جنوبی، سیستان‎و‎بلوچستان و گلستان در این اداره کل برگزار می‎شود.

مشهدی اذعان داشت:‌ این نشست با حضور اکبر اسلامی معاون امور اقتصادی و زیربنایی سازمان بازرسی کشور و منوچهر خانی مدیر کل نظارت و بازرسی امور بانک‎ها و بیمه سازمان بازرسی کشور برگزار خواهد شد و در این نشست ضمن تبادل نظر آخرین دستورالعمل‎ها به صورت ویدئو کنفرانس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول