به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی مشهدی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی استان گلستان اظهار داشت: این پروژه با هدف افزایش فضای اداری بهرهبرداری شد به همین منظور در چهار ماه پیش طی قراردادی با شرکت انبوهسازان گرگان حدود 610 مترمربع فضای اداری خود را توسعه دادیم.
وی با بیان اینکه در مجموع این اداره کل هزار و 900 مترمربع فضای اداری دارد تصریح کرد: کل هزینه این پروژه 3 میلیارد ریال بوده است که یک میلیارد ریال این اعتبار از سوی سازمان بازرسی کل کشور و مابقی آن با نظر استاندار و از طریق معاونت برنامهریزی استانداری ابلاغ شده است.
مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مسئولیت نظارت بر این پروژه را بر عهده داشته است.
مشهدی خاطر نشان کرد: سعی داریم از این فضاها و امکانات استفاده بهینه کنیم.
وی همچنین ادامه داد: اداره کل بازرسی استان گلستان در اردیبهشت ماه 83 از استان مازندران جدا شد و از همان ابتدا شروع به توسعه زیرساخت کرد.
مدیرکل بازرسی استان گلستان با اشاره به اینکه تلاشهای بسیاری در زمینه نظارت و بازرسی انجام شده است افزود: با وجود اینکه استان گلستان از استانهای جدیدالتاسیس کشور است ولی در شش ماه سال 1390 در بین استانهای کشور در ردیف پنج استان برتر قرار گرفته است.
مشهدی افزود: گلستان در مجموع طی ارزیابی انجام گرفته طی یکسال گذشته جزو هفت استان برتر شناخته شده است.
وی تصریح کرد: این اداره کل از نظر رویکردها منویات مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و دستورالعملها را سرلوحه کار خود قرار داده است.
مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: در زمینههای مختلف هر چه در توان داشتهایم، انجام دادهایم.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه نظارت، واحدی را ایجاد کردهایم و پیشرفتهای خوبی هم داشتهایم.
انتهای پیام/ز20/د1000