اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خبر داد

تشکیل شورای مرکز بورس و جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ آزاد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تشکیل شورای مرکز بورس و جذب هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد خبر داد.

تشکیل شورای مرکز بورس و جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزادساری امروز و فردا در ساری برگزار می‌شود.

حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد کشور در این همایش از فعالیت 117 مرکز آموزشی دانشگاه آزاد در سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد در حال تدوین و تهیه است.

وی از آماده ‌شدن طرح استراتژیک دانشگاه آزاد در سقف زمانی 5 ساله خبر داد و خاطرنشان کرد: قرارمان در هیئت مرکزی دانشگاه آزاد کشور تعامل و همکاری با دانشگاه‌های استانی سراسر کشور است.

بلندی از راه‌اندازی شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اضافه کرد: این شورا درصدد است علاوه بر بررسی طرح‌های توسعه و گسترش دانشگاه آزاد در استان‌ها به مسئله بازبینی برنامه‌های دانشگاه آزاد استان‌ها نیز بپردازد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کشور با اشاره به تصویب مرکز امور هیئت علمی دانشگاه آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: امروز توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد در کنار سایر برنامه‌های توسعه این دانشگاه مورد تاکید است.

وی از تشکیل شورای مرکز بورس و جذب هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تعامل بیشتر با وزارت علوم، مذاکره با این وزارتخانه برای ورود اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد به دانشگاه‌های دولتی آغاز شده است.

بلندی از اجرای طرح دانش‌افزایی برای اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه آزاد سراسر کشور خبر داد و افزود: در این طرح که به بازآموزی مسایل علمی و اعتقادی خواهد پرداخت تاکنون بیش از یک هزار استاد دانشگاه شرکت کردند.

این مسئول با اعلام اینکه باید برای گروه معارف در دانشگاه آزاد هیئت علمی داشته باشیم، اضافه کرد: استادان متقاضی در این گروه باید از نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور مدرسان مجوز دریافت کنند تا از بین آنها برای تدریس گروه معارف در کشور انتخاب شوند.

وی با اعلام اینکه تا پایان آذرماه امسال 31 هیئت ممیزه دانشگاه آزاد در 31 مرکز دانشگاه آزاد استانی تشکیل می‌شود، تصریح کرد: هیئت ممیزه مرکزی دانشگاه آزاد به عنوان ناظر بر کار هیئت ممیزه استانی نظارت می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کشور با اعلام اینکه دانشگاه آزاد به دانشیار و استاد نیاز دارد از توافق اولیه برای جذب سرباز در دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول