اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

یک هفتم روستاهای گلستان از خدمات بیمه‎ای برخوردار می‎شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برنامه استان برخورداری تمام شهرها از پوشش بیمه‎ای است و یک هفتم روستاهای گلستان نیز در این راستا از خدمات بیمه‎ای برخوردار می‌شوند.

یک هفتم روستاهای گلستان از خدمات بیمه‎ای برخوردار می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در سیلی که رخ داد بخشی از استان دچار خسارت شد و حضور صنعت بیمه نیز توانست در کاهش مشکلات مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی که مربوط به مردم است بیمه باید پاسخگو باشد یادآور شد: استاندار گلستان نیز تاکید ویژه دارند که موضوع بیمه تمام شهرها در دستور کار قرار بگیرد و اکنون نیز با جدیت پیگیر موضوع سیل هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: به تمام شهرداری‎ها ابلاغ شده تا با کمک فرمانداری‎ها نسبت به شناسایی روستاهایی که نیاز به پوشش بیمه‎ای دارند اقدام شود.

دادبود خاطر نشان کرد: برای استفاده از خدمات بیمه‎ای منازل مسکونی به تمام شرکت‎های بیمه استان فراخوان شده که در این میان بیمه دی برنده مناقصه شد و بر همین اساس ما نیز از این شرکت حمایت کردیم و همچنان نیز حمایت خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بر اساس چارچوب و قوانین این شرایط فراهم شده تا هر شرکت بیمه‎ای که بخواهد ارائه خدمات به مردم داشته باشد به راحتی ورود پیدا کند و هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

معاون عمرانی استاندار گلستان خطاب به شهرداری‎ها عنوان کرد: بخشی از خسارات در قالب اعتبارات حوادثی پرداخت خواهد شد که به طور قطع این اعتبارات را توزیع خواهیم کرد.

دادبود با اشاره به اینکه شرایط بیمه همگانی در استان فراهم شده است اظهار داشت: مردم می‎توانند با مراجعه به شهرداری‎ها و شورای ‎شهر خود را از این خدمات بهره‎مند کنند.

وی بیان داشت: یکی از الزامات شهرداری‎ها این است که ساختمان‎های مسکونی را بر اساس چارچوب ابلاغ شده مورد پوشش بیمه قرار دهند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول