اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 55 شرکت تولیدی

نمایشگاه هدایا و سیسمونی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: برای دومین بار نمایشگاه هدایا، جهیزیه عروس و سیسمونی با مشارکت 55 شرکت تولیدکننده داخلی گشایش یافت.

نمایشگاه هدایا و سیسمونی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که عصر امروز راه‌اندازی شد، تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، فارس، قم و اصفهان به همراه تولیدکنندگانی از استان اردبیل جدیدترین محصولات خود را شامل لوستر، صنایع چوبی، انواع فرش، مبلمان و سیسمونی کودکان به همراه لوازم خانگی به نمایش گذاشتند.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در این نمایشگاه، کالاها و اجناس عرضه شده داخلی با 20 درصد تخفیف به مشتریان ارایه می‌شود و تا 17 شهریور ماه این نمایشگاه عصرها از ساعت 15 تا 22 برای بازدید عموم در نظر گرفته شده است.

مهدی خدمتی با یادآوری اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها خود بهترین فرصت در حمایت از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ما به جد سعی کردیم در نمایشگاه‌ها از تولیدکنندگان داخلی دعوت کنیم تا شاهد عرضه محصولات خارجی در این نمایشگاه نباشیم.

وی با اعلام اینکه در نیمه اول سال نمایشگاه‌ها به صورت منظم و با کمترین اشکالات برگزار شد، خاطر نشان کرد: ما برای نیمه دوم سال نیز بیش از 12 نمایشگاه متنوع را پیش‌بینی کرده و تدارک دیدیم تا بتوانیم از این فرصت برای ارایه توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم.

خدمتی با یادآوری اینکه فضای نمایشگاه با افزوده شدن سالن دوم نسبت به گذشته مطلوب‌تر و برای عرضه محصولات متنوع گسترده‌تر شده است، بیان کرد: چنین نمایشگاه‌هایی با استقبال عموم مردم مواجه می‌شود چرا که قیمت نمایشگاهی با قیمت بازار تفاوت‌هایی دارد که این خود به تشویق علاقمندان برای حضور در نمایشگاه کمک می‌کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما معتقدیم برای رسیدن به اقتصاد توانمند باید نمایشگاه‌ها از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی در عرضه محصولات متنوع و مورد نیاز مردم برخوردار باشد به طوری که نمایشگاه‌های اردبیل از این توانمندی برخوردار بودند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه نیز فضای نمایشگاه اردبیل را مطلوب ارزیابی کردند ولی از امکانات محدود ارایه شده گله‌مند بودند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه اعلام می‌کردند که به رغم تلاش گسترده امکانات مورد نیاز برای تبلیغ بیشتر در اختیار آنها قرار نگرفته اما از برگزار‌کنندگان این نمایشگاه نیز قدردانی کردند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول