اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره علم تا عمل در استان قم عنوان کرد

برگزاری 8 کارگاه جانبی در نمایشگاه علم تا عمل

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره علم تا عمل در استان قم از برگزاری هشت کارگاه جانبی در سومین نمایشگاه ملی علم تا عمل خبر داد.

برگزاری 8 کارگاه جانبی در نمایشگاه علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل استان قم، سید مهدی محدث اظهار کرد: بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هشت کارگاه جانبی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص موضوع کارگاه‌ها گفت: برندسازی و نشان تجاری، مالکیت فکری و فرآیند ثبت اختراع، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، مدیریت بازاریابی، آشنایی با قوانین تامین اجتماعی و امور مالیاتی در شرکت‌های نوپا، درس‌هایی از تجارت، آشنایی با قراردادهای انتقال فناوری و شیوه و ملاحظات تنظیم قراردادها عناوین این کارگاه‌ها است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری قم ابراز کرد: در این نمایشگاه بخش‌هایی چون غرفه تخصصی وسایل آموزشی با مسئولیت سازمان صنایع آموزشی کشور و همکاری پارک‌های علم و فناوری، غرفه تخصصی وسایل آزمایشگاهی با مسئولیت ستادهای توسعه فناوری و کارگاه‌های آموزشی با همکاری پارک پردیس دایر است.

وی ادامه داد: بازار ارائه خدمات ایده تا محصول، صندوق‌ها و ستادها با همکاری مشترک پارک پردیس و ستاد نانو و همچنین غرفه بازی‌های رایانه‌ای با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از دیگر بخش‌های جانبی این نمایشگاه است.

محدث در پایان به بیان اهداف برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل پرداخت و گفت: ارج نهادن به مقام فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فناورانه و در آستانه تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف، فراهم آوردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشور، ایجاد محیطی به منظور آشنایی و تفاهم میان عرضه‌کنندگان فناوری و ذینفعان عرصه تجاری‌سازی، بررسی راهکارهای جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری‌سازی و ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری‌سازی فناوری و نوآوری از جمله این اهداف است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول