اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

آیت‌الله طالقانی راه خداشناسی را مشخص کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: آیت‌الله طالقانی راه خداشناسی و تبعیت از دین مبین اسلام را مشخص کرد.

آیت‌الله طالقانی راه خداشناسی را مشخص کرد

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اگر مردم به ویژه جوانان تابع قرآن و دین مبین اسلام باشند و در خط رهبری قرار گیرند ادامه راه چنین شخصیت‌هایی خواهند بود.

وی افزود: آیت‌الله طالقانی شخصیتی دیندار و دین‌پرور بودند که حضرت امام به ایشان لقب ابوذر داده بودند.

ابراهیمی با بیان اینکه آیت‌الله طالقانی به عنوان یکی از مبارزان سختکوش و متدین همیشه در کنار معمار کبیر انقلاب اسلامی قرار داشتند، اضافه کرد: آیت‌الله طالقانی در غیاب حضرت امام با یاران امام تلاش کردند تا شعله‌های انقلاب خاموش نشود و راه امام ادامه یابد.

به گفته امام جمعه چایپاره رژیم شاه دائم آیت‌الله طالقانی را به اسارت می‌گرفت ولی ایشان همچنان در راه دین گام برمی‌داشت و پیرو امام بود.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود به سالروز 17 شهریور اشاره و تصریح کرد: وارث انقلابی هستیم که حاصل خون شهدای 17 شهریور و دیگر شهدای دوران انقلاب است و نباید کوچک‌ترین مسئله‌ای ما را از خدمت به مردم بازدارد.

امام جمعه چایپاره ادامه داد: 17 شهریور نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که رژیم طاغوت تصور می‌کرد با تکیه بر نیروهای نظامی و توپ و تانک می‌تواند ملت ایران را مرعوب کرده و فریاد استقلال، آزادی آن‌ها را در سینه خفه کند اما برنامه‌ها و توطئه‌های طاغوت نتیجه عکس داد.

وی با بیان اینکه جمعه سیاه لکه ننگی در تاریخ ستم‌شاهی است و رژیم طاغوت با خلق این جنایت و قتل عام زنان و مردان وحشیگری خود را به اثبات رساند، اضافه کرد: حمایت‌های سران به اصطلاح دموکرات آمریکا از رژیم پهلوی در سرکوب مبارزان نیز باعث شد تا ادعاهای به اصطلاح حقوق بشر و دموکراتیک آن‌ها در بین مردم رنگ باخته و ماهیت اصلی آنان برای مردم ایران هرچه بیشتر نمایان شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول