اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

انجام 8 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان همیاری زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: از ابتدای فعالیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان تا کنون 8 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی این سازمان انجام شده است.

انجام 8 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان همیاری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار مدیر عاملان شهرداری‌های مختلف کشور با وی، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان تا کنون پروژه‌های مختلفی به این سازمان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های استان زنجان برای اجرا به این سازمان محول می‌شود، افزود: سازمان همیاری در همه بخش‌ها دست‌اندرکار بوده و پروژه‌های مختلفی را انجام داده است.

استاندار زنجان با اشاره به بدهی 5 میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان در سال 86 تا 87 تصریح کرد: با آغاز فعالیت دولت نهم و توجه ویژه دولت به سازمان همیاری شهرداری‌ها اقدامات این سازمان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اجرای پروژه‌های مختلف از سوی سازمان همیاری زنجان وجود ندارد، افزود: میوه حجاج زنجانی نیز از طریق سازمان همیاری شهرداری‌ها تامین می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در دوران سخت و پیچیده تحریم از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها برای خرید بسیاری از وسایل مورد نیاز استان استفاده شده است، افزود: در استان زنجان ظرفیت سازی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های مختلف انجام شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌‌ها شفاف و صریح است، خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها حلال مشکلات و بازوی توانمند شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: اگر ظرفیت سازمان همیاری نبود بسیاری از مشکلات استان زنجان حل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها ظرفیت و فرصت مطلوبی برای همه استان‌های کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ تنها مجموعه راهگشا بعد از بخش خصوصی، این سازمان محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه این سازمان قبل از دولت نهم به ورطه فراموشی سپرده شده بود، افزود: برخی استان‌ها این مجموعه را باری بر دوش خود می‌پنداشتند.

وی با بیان اینکه نگهداشت سازمان همیاری شهرداری‌ها برای برخی استان‌ها نامطلوب بود، یادآور شد: اما با اعتمادسازی و معرفی ظرفیت‌های این سازمان به نحو مطلوبی در استان زنجان از این سازمان استفاده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به آغاز پروازهای داخلی و بین‌المللی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان از طریق فرودگاه افزود: از این ظرفیت برای اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک استفاده شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول