اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان:

برای تکمیل ورزشگاه ولی عصر به کمک اداره ورزش نیازمندیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان حامی احداث مجموعه ورزشی معلولان بوده اما، روی کمک اداره کل ورزش و جوانان استان که متولی اصلی ورزش است، حساب خاصی باز کرده‌ایم.

برای تکمیل ورزشگاه ولی عصر به کمک اداره ورزش نیازمندیم

محمد صادق پسندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ورزشگاه ولی عصر که نخستین مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان است، در چند فاز قرار است به تکمیل برسد.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست که مربوط به تخریب و گودبرداری بوده، انجام شده است، بیان داشت: فاز دوم به ساخت اسکلت اصلی و سوله مربوط بود که انجام شده و در حال حاضر نیز دیوار کشی اطراف سوله انجام می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان ادامه داد: تا این مرحله از احداث ورزشگاه ولی عصر با حمایت شهرداری اصفهان و در راستای حمایت از شهروندان جانباز و معلول انجام شده است.

وی با بیان اینکه متولی اصلی ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، تاکید کرد: روی حمایت اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل این ورزشگاه حساب باز کرده‌ایم زیرا این ورزشگاه در نهایت جزو سرانه ورزشی اصفهان محسوب می‌شود.

پسندیده با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان 14 رشته ورزشی را زیرپوشش دارد، افزود: مشکل اصلی ورزش جانبازان و معلولان در استان اصفهان، نبود امکانات کافی و حمایت نشدن از این ورزشکاران است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول