اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد:

فعالیت غیرقانونی زوارکش‌ها در مشهد در قالب پوشیدن کاور ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: فعالیت غیر قانونی زوارکش‌ها همچون گذشته در قالب پوشیدن کاور ادامه دارد.

فعالیت غیرقانونی زوارکش‌ها در مشهد در قالب پوشیدن کاور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،  هادی عطارزاده طوسی با تاکید بر ساماندهی هرچه زودتر زوارکش‌ها در مشهد، اظهار کرد: ترانزیت و جابه‌جایی مسافر در مشهد متعلق به آن راننده تاکسی است که در طول سال عوارض می‌پردازد، آبونمان می‌دهد، زیر نظارت‌های تاکسیرانی است نه زوار کشی که نه هویت مشخصی دارد و نه هزینه‌ای در راستای جابجایی مسافر پرداخته است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد به طرح جدید ساماندهی زوارکش‌ها در مشهد اشاره کرد و ادامه داد: در ماه جاری طرح ساماندهی زوارکش‌ها بدون نظرخواهی از تاکسیرانی که بیشترین صدمه را از فعالیت این افراد متحمل می‌شود در شهر اجرایی شد که در قالب آن زوارکش‌ها با پوشیدن کاور نقش راهنمای زائر را داشتند در حالی که ما در حال حاضر شاهد هستیم هنوز این افراد فعالیت غیرقانونی خود را مبنی بر زوارکشی ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ساماندهی زوارکش‌ها فقط پوشاندن کاور نیست، اضافه کرد: اگر هدف در طرح جدید ساماندهی زوارکش‌ها استفاده از آنها به عنوان راهنمای زائر است چرا این افراد مانند گذشته جلوی هر مسافری را می‌گیرند و برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کنند که چنین اقدامی در شان مشهد که یک شهر مذهبی و زائر پذیر نیست.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی زوارکش‌ها تاثیر چندانی در شهر نداشته است، افزود: زوارکش‌ها همچون گذشته با ایجاد اختلال در کار تاکسیرانان مشغول به فعالیت در شهر هستند و تنها تفاوتی که نسبت به گذشته رخ داده ادامه فعالیت زشت و غیرقانونی قبلی آنها با پوشیدن کاور است.

عطارزاده با انتقاد از عدم توان قانونی تاکسیرانی برای برخورد با زوارکش‌ها، اظهار داشت: بخش عمده آسیب فعالیت زوارکش‌ها در مشهد به تاکسیرانان وارد می‌شود، اما با این وجود در تصمیم‌گیری‌ها ما هیچ نقشی نداریم و از نظر ما اجرای چنین برنامه‌هایی نمی‌تواند معضلی را حل کند بلکه باید برنامه‌ها فراتر از موضوعات امروزی باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول