اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده الیگودرز در مجلس:

پی‌گیر رفع مشکل زندان الیگودرز هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم که مشکل فیزیکی زندان الیگودرز رفع شود.

پی‌گیر رفع مشکل زندان الیگودرز هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمدتقی توکلی عصر امروز در بازدید از زندان الیگودرز و در جمع زندانیان این شهرستان گفت: مسئولان زندان شهرستان الیگودرز به جد پی‌گیر مشکلات و مطالبات قانونی زندانیان هستند.

وی تصریح کرد: زندانیان نیز باید با بهره‌مندی از وضعیت پیش آمده و در حین تحمل دوران محکومیت با پرداختن به خودسازی و توجه بیشتر به معنویات بازگشت به زندگی عادی را تجربه کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور به حداقل رساندن مشکلات موجود، لازم است پروژه احداث زندان جدید الیگودرز هر چه سریع‌تر آغاز شود.

توکلی گفت: ساخت زندان جدید الیگودرز را از طریق مجلس شورای اسلامی و سازمان زندان‌های کشور پی‌گیری خواهیم کرد تا اعتبارات آن تامین شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زندانی به رغم محکومیت در محاکم قانونی دارای حق و حقوقی است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پی‌گیر هستیم، قرار است زندان فعلی الیگودرز را به بخش خصوصی واگذار و بخش خصوصی در قبال آن زندان استانداردی را در حاشیه شهرستان احداث کند که تاکنون این بخش پیدا شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول