اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

2 هزار واحد متخلف صنفی در گیلان شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شناسایی 2 هزار و 374 واحد متخلف صنفی و غیرصنفی استان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

2 هزار واحد متخلف صنفی در گیلان شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فیض ظهر امروز در نشست بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از بازرسی‌های واحدهای صنفی و غیر صنفی استان را ارائه داد.

وی اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال 43 هزار و 340 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی گیلان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27 درصدی رشد داشته است.

این مسئول با اشاره به واحدهای صنفی متخلف در بازرسی‌های انجام شده، افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها تعداد 2 هزار و 374 واحد متخلف شناسایی شدند که در مقایسه با سال گذشته 52 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه متخلفان مذکور برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند، بیان کرد: در این مدت حدود 3 هزار گزارش مردمی تخلفات نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام شد.

فیض گزارش‌های مردمی را شامل یک‌هزار و 96 مورد به صورت حضوری، یک‌هزار و 386 مورد گزارش کتبی و یک‌هزار و 681 مورد گزارش تلفنی عنوان کرد.

وی گرانفروشی و کم‌فروشی را بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی مذکور ذکر کرد و یادآور شد: بیشترین میزان تخلفات در مدت زمان مذکور مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای عرضه مواد پروتئینی به‌ویژه گوشت و مرغ در مدت مذکور را بالغ بر 12 هزار و 500 مورد ذکر کرد و گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها حدود 300 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول